menu na trzydzieche

11. Data: 2006-09-18 16:31:03

Temat: Re: menu na trzydzieche
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):

> No to pewnie to :-) Ostatnio nawet się u mnie w Leclercu pojawił, właśnie
> pod nazwą "Śródziemnomorski" (choć oczywiście made in Poland, prawdziwych
> greckich czy bałkańskich jogurtów jeszcze w Polsce nie widziałam). Jest
> gęsty niemal jak twarożek.
wlasnie w leclercu kilka dni temu zakupilem "jogurt balkanski" ale
jeszcze nie testowalem...
http://www.hipernet24.pl/se.php?sw=ba%B3ka%F1ski&kat
_id=
pozdrawiam
Mars

12. Data: 2006-09-18 18:27:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):
> Witam,
> nie mam do konca pomyslu co przygotowac i zaserwowac na moje trzydzieste
> urodziny.
> Prosilabym o podrzucenie ciekawych propozycji dan i deserow.

Kawior i Sowietskoje Igristoje.
pozdr. Jerzy

13. Data: 2006-09-18 18:58:37

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Ktoś tu jakiś czas temu opisywał imprezkę w stylu lat, w których jubilat
> się urodził. W Twoim wypadku byłyby to lata siedemdziesiąte. Wszystko było
> stylizowane na tę epokę: menu, muzyka, stroje gości.
> Obawiam sie tylko, ze menu byłoby dosć skromne i tradycyjne.

Fajny pomysl. W 1976 choc zaczelo brakowac cukru to byly juz sklepy
"komercyjne" i barki "ajencyjne" i oprocz tradycyjnych potraw typu salatka
jarzynowa, miesko, sledzik, i te pe byl to takze czas zapiekanek i "spageti"
(albo "szpageti" w wymowie co poniektorych wtedy) z parowkami i innych
potwornosci. Tania wodeczka (70 centow za butelke wyborowej - az sie lza w
oku kreci :-))) oraz kawa "szatan" dopelnialy zniszczen.

14. Data: 2006-09-18 21:01:43

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszelakie!!
prosze o przepisy!
styl lat 70 raczej odpada, przyjecie osadzone we wspolczesnych realiach:)))
jakis akcent poznogierkowski ewentualnie

15. Data: 2006-09-19 15:01:43

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Sep 2006 23:01:43 +0200, Waćpanna lub waćpan Joanna, w
wiadomości <news:een1fh$q70$1@opal.futuro.pl> zawarł, co następuje:

> wszelakie!!

nie ma, że wszelakie
zdecyduj się albo weź ksiązke kucharską
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

imbir w ziemi/Trys
dynia-co proponujecie?
twarożek "nawinie"
masy do torta