Re: meska uroda

1. Data: 2002-08-01 11:50:52

Temat: Re: meska uroda
Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "kosmetyka.net" <b...@k...net> napisał
wiadomość news:ahsamv$6o2$1@flis.man.torun.pl:

> Ciekawe... Wydaje mi sie ze niemal wszystkie Panie wymieniaja cechy
> znacznie mniej zwiazane z szeroko pojeta uroda na rzecz higieny...
> Swiadczy to nienajlepiej o nas, mezczyznach.

Sądzę, że świadczy to nade wszystko o dość typowym odbiorze mężczyzn przez
kobiety: mniejsze znaczenie ma fizyczność - tu bardziej liczy się *stan*
tej fizyczności. IMHO jest to specyficzne uzupełnienie tego, jako my,
faceci odbieramy kobiety - przede wszystkim ciało. ;p

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl