męski ginekolog...???

1. Data: 2004-09-19 06:25:46

Temat: męski ginekolog...???
Od: "Zbyszek Lasica" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie krociotkie pytanko, jak nazywa sie lekarz od meskich spraw? Bo
rozumiem ze ginekolog jest tylko dla kobiet, tak? Przepraszam za pytanie,
ale juz jakis czas mnie to nurtuje..

pozdrawiam

Zbyszek

2. Data: 2004-09-19 07:16:33

Temat: Re: męski ginekolog...???
Od: "WOJO" <wojo1.@.@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek Lasica" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
> Mam takie krociotkie pytanko, jak nazywa sie lekarz od meskich spraw? Bo
> rozumiem ze ginekolog jest tylko dla kobiet, tak? Przepraszam za pytanie,
> ale juz jakis czas mnie to nurtuje..

Androlog ?
Pozdrawiam
WOJO

3. Data: 2004-09-19 07:20:14

Od: rooster <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbyszek Lasica napisał:
> Mam takie krociotkie pytanko, jak nazywa sie lekarz od meskich spraw? Bo
> rozumiem ze ginekolog jest tylko dla kobiet, tak? Przepraszam za pytanie,
> ale juz jakis czas mnie to nurtuje..

Androlog.

Pozdrawiam.

4. Data: 2004-09-19 07:39:54

Od: "Zbyszek Lasica" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

l> napisał w wiadomości news:cijbvk$fi8$1@inews.gazeta.pl...

> Androlog.

to jeszcze spytam co robi urolog? i kiedy isc do androloga, kiedy do
urologa, a kiedy do dermatologa?

pozdr

zbyszek

5. Data: 2004-09-19 07:52:57

Od: "WOJO" <wojo1.@.@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jeszcze spytam co robi urolog? i kiedy isc do androloga, kiedy do
> urologa, a kiedy do dermatologa?

Urolog - choroby układu moczowego
Dermatolog - choroby skóry
Androlog - to już wiesz ;-)
WOJO

6. Data: 2004-09-19 08:02:10

Od: "M.J" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozumiem ze ginekolog jest tylko dla kobiet, tak? Przepraszam za pytanie,

Jeśli chodzi o problemy skórne "meskich spraw" to moj ginekolog powiedział
ze on również leczy bez problemu mężczyzn (grzybice itp) bo nie wszyscy
dermatolodzy wiedzą jak sie do tego zabrac :)))

pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-09-19 08:03:36

Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o problemy skórne "meskich spraw" to moj ginekolog powiedział
> ze on również leczy bez problemu mężczyzn (grzybice itp) bo nie wszyscy
> dermatolodzy wiedzą jak sie do tego zabrac :)))

To chyba najlepiej isc do wenerologa, oni sie najlepiej znaja na tych
sprawach

8. Data: 2004-09-19 08:09:43

Od: "M.J" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> napisał w
wiadomości news:cijei0$nlh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To chyba najlepiej isc do wenerologa, oni sie najlepiej znaja na tych
> sprawach

Jak kto woli, zarówno ginekolog (u kobiet i u mezczyzn) jak i dermatolog (u
mezczyzn) sobie z tym poradzi

pozdr.

9. Data: 2004-09-19 09:19:00

Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urolog - choroby układu moczowego
> Dermatolog - choroby skóry
> Androlog - to już wiesz ;-)
> WOJO

Dermatolog-wenerolog jest od zakazen przenoszonych droga plciowa, androlog
od innych przypadlosci seksualnych (np. zaburzenia ejakulacji itp.)

10. Data: 2004-09-19 17:53:51

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJO" <wojo1.@.@go2.pl> napisał w wiadomości
> Urolog - choroby układu moczowego

Nie tylko. Można przyjąć, że urolog zajmuje się "mechanicznymi" aspektami
układu moczowo-płciowego, androlog bardziej hormonami, funkcjami tych
układów.

D.

Migrena, pomocy !!!
woda w uchu
przy okazji Clintona - pytanie o operacje by-passow
jak lepiej dbać o ząbki?
[może OT] zwolnienie dla taty po porodzie