meski problem

1. Data: 2004-01-18 22:03:21

Temat: meski problem
Od: "tommy" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

wczoraj zauwazylem a raczej wymacalem na jadrze twarde zgrubienie o srednicy
moze kolo 1mm w miejscu gdzie do jadra dochadza jakies zylki itp, co to moze
byc? rak jadra? powinienem zaczekac pare dni i obserwowac bacznie czy sie
powieksza czy isc natychmiast do lekarza?(jakiego?) guzek jest twardszy niz
wszystko inne i wczesniej wydaje mi sie ze nic takiego nie bylo w tym
miejscu

pozdrawiam,
tomek

2. Data: 2004-01-18 22:08:51

Temat: Re: meski problem
Od: "Heinz Guderian" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy" <a...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrawiam,
> tomek
>
> Witam, masz wczesne stadium raka jądra, zglosc sie jak najszybciej do
specjalisty, moze jeszcze jest szansa na uratowanie jądra
Przykro mi

3. Data: 2004-01-18 22:25:06

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Heinz Guderian" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> moze
> niz

> specjalisty, moze jeszcze jest szansa na uratowanie jądra

A mnie jest jeszcze bardziej przykro i nie żartuję. W przypadku raka jądra
obecna praktyka medyczna nie przewiduje możliwości uratowania jądra.

Pzdr.

Jacek

4. Data: 2004-01-18 22:43:38

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> specjalisty, moze jeszcze jest szansa na uratowanie jądra
> Przykro mi

to jest tak pewne i nie moze to byc nic innego?
polec jeszcze o jakiego lekarza chodzi...

--
Psychik
howuser&userid=360448

5. Data: 2004-01-18 22:46:15

Od: "RobertS" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-01-18 22:46:48

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buf26t$d2h$...@t...icpnet.pl,
Psychik <p...@Z...pl>:

> to jest tak pewne i nie moze to byc nic innego?
> polec jeszcze o jakiego lekarza chodzi...

Cos Ty, jaja sobie robią z człowieka (jąder)

--
Robert

7. Data: 2004-01-18 22:54:19

Od: "tommy" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest tak pewne i nie moze to byc nic innego?
> polec jeszcze o jakiego lekarza chodzi...

no wlasnie, to pewne? nie moze to byc cos innego? no i do jakiego lekarza
mam sie zglosic?? tak na marginesie to czytalem ze najpierw stosuje sie
chemioterapie a amputacja jest ostatecznym rozwiazaniem, to prawda?

8. Data: 2004-01-18 22:55:48

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

> to jest tak pewne i nie moze to byc nic innego?
> polec jeszcze o jakiego lekarza chodzi...
>
> --
> Psychik
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=360448

Należy się zgłosić do urologa lub, ewentualnie, do chirurga. Jeżeli ma to
być w ramach NFZ, to trzeba zacząć od lekarza pierwszego kontaktu, który
wystawi skierowanie do któregoś z ww. specjalistów.

Jacek

9. Data: 2004-01-18 22:56:05

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buf2ju$aet$...@a...news.tpi.pl,
RobertS <g...@p...onet.pl>:
> Użytkownik "tommy" <a...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

Guderian, czy moglbys zmienic ponownie nicka, albo pozostac przy pierwotnym?

--
Robert

10. Data: 2004-01-18 22:57:32

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buf2qr$edj$...@p...wsisiz.edu.pl,
tommy <a...@w...edu.pl>:

> [...]
> lekarza mam sie zglosic?? tak na marginesie to czytalem ze najpierw
> stosuje sie chemioterapie a amputacja jest ostatecznym rozwiazaniem,

Nie panikuj i nie sluchaj zartow. Zglos sie do urologa.

--
Robert

Problemy z polska terminologia
Gronkowiec złocisty - autoszczepionka