męskie kobiety / kobiecy mężczyźni

1. Data: 2000-02-03 21:55:28

Temat: męskie kobiety / kobiecy mężczyźni
Od: "justat(kki.net.pl)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie, czy kobiece kobiety preferują męskich mężczyzn a męskie kobiet
y mają kobiecych facetów?

Czy natężenie tej cechy osobowości może mieć wpływ na to jakiego partnera so
bie wybierzemy?

A może ten aspekt naszej osobowości nie ma wcale znaczenia?

-Justyna

1. Data: 2000-02-04 07:44:31

Temat: Odp: męskie kobiety / kobiecy mężczyźni
Od: "edith" <e...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justat(kki.net.pl) <j...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87d11q$8ui$...@k...task.gda.pl...
> [...]
so
> bie wybierzemy?
>
> A może ten aspekt naszej osobowości nie ma wcale znaczenia?

napisałam niedawno cos takiego, to trochę odpowiada na twoje pytanie

ten mężczyzna nosi w plecaku krem, bo mu pękają usta
w portfelu zdjęcie matki sprzed trzydziestu lat
przynosząc wino ma w zanadrzu korkociąg, na wszelki wypadek
kupuje kobiecie grapefruita
lubi melodramaty
tango
i jazz

mężczyzna o rozwiniętej kobiecej stronie mózgu

spotyka kobietę o rozwiniętej męskiej stronie

pozdrawiam
e.

1. Data: 2000-02-04 11:30:05

Temat: Re: męskie kobiety / kobiecy mężczyźni
Od: "Abba" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak myślicie, czy kobiece kobiety preferują męskich mężczyzn a męskie
kobiet
>y mają kobiecych facetów?

Mi sie wydaje, ze meskie kobiety wybieraja sobie skrajnie meskich facetow i
analogicznie w druga strone, tak jakby musiala byc zachowana jakas roznica
pomiedzy stronami. Bardzo mescy faceci nie boja sie kobiet o troche meskich
cechach, bo to jakby nie zagraza ich pozycji- i tak beda po meskiej stronie,
podczas gdy w sytuacji gdy delikatny mezczyzna zetknie sie z silna "meska"
kobieta to istnieje zagrozenie odwrocenia rol.
Co o tym myslicie?
Abba

1. Data: 2000-02-04 22:03:23

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Abba:
> Co o tym myslicie?

To nieprawda IMO.
Bardzo mescy faceci nie czuja sie 'zagrozeni' w kontakcie z kobieta
'z duza iloscia meskich hormonow'.
Jednak sa przeczuleni w sensie baaardzo pozytywnym na kobiece
kobiety IMO.

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-02-04 22:14:47

Od: "Marlenka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

| kobiety mają kobiecych facetów?
| >
| Mi sie wydaje, ze meskie kobiety wybieraja sobie skrajnie meskich facetow
| analogicznie w druga strone,

Ja natomiast zgadzam się z samym pytaniem - męskie kobiety preferują kobiecy
ch mężczyzn, a męscy mężczyźnie - kobiece kobiety. To jest logiczne patrząc
pod kątem typów zachowań. I tak: męski mężczyzna nie miałby się jak wykazać
przy męskiej kobiecie, która nie stroni od narzędzi i typowo męskich zachowa
ń, a przy kobiecej kobiecie jest on kimś niezastąpionym, a tym samym dowarto
ściowanym. Męskie kobiety zazwyczaj znajdują mężczyzn, którzy są słabsi psyc
hicznie (potrzebujący oparcia) i lubią np. gotować, bo one za tym nie przepa
dają ;-) i prawdą jest, że w tym przypadku następuje odwrócenie ról, ale uwa
żam, że w naszych czasach nie jest to już żadną ujmą. Przy dwóch tych samych
typach osobowości byłoby za dużo nieporozumień i starć. Inną kwestią jest to
, że skoki w bok (od tych "odpowiednich" partnerów) są zazwyczaj z osobami t
ego samego typu, czyli: męska kobieta z męskim mężczyzną, a kobiecy mężczyzn
a z kobiecą kobietą - na zasadzie poszukiwania tego, czego się nie ma na co
dzień (egzotyka ;-) ).
Z doświadczeń i obserwacji...
Marlen,
nie mylić z Marleną, którą często tu czytuję i składam ukłon w jej stronę...
:)

1. Data: 2000-02-04 22:41:51

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Feb 2000 22:14:47 GMT, "Marlenka" <m...@p...pl>
wrote:

> Przy dwóch tych samych
>typach osobowości byłoby za dużo nieporozumień i starć.

Nie zgadzam sie!!! ;))))

Przedzej czy pozniej (czytaj : po zaspokojeniu kompleksow obu
stron ) taka para zanudzilaby sie totalnie i popadla w totalny jakze
znienawidzony schemat wyobcowania malzenstw po paru latach wspolnego
zycia... STRONIC OD TAKICH UKLADOW!!! Juz to sobie wyobrazam, jak
okazuje sie po 10 latach, ze takie 2 osoby nie maja zadnych wspolnych
zainteresowan, bo wybrali sie tylko z powodu strasznego
zakompleksienia ( chec wykazania sie? fuj! co to ma byc? i do tego z
drugiej strony jeszcze ta chec posiadania chroniacego samczyka na
wlasnych uslugach... fuj po raz drugi! ). Facet zyjacy w swoim swiecie
"prawdziwego mezczyzny" i baba zyjaca w swoim swiecie marzen na temat
mezczyzny juz nie prawdziwego, ale takiego, ktory zrozumialby jej
problemy, a nie ciagle nawijal o swych meskich sportowo-praktycznych
sprawach... Totalne wyobcowanie, odsuwanie sie od siebie... Czyzby juz
nikomu nie zalezalo na milosci i zrozumieniu az-do-smierci????

O-hyda! :(((( Jestem zdegustowany.

--
Paweł Radecki p...@s...com.pl -dane
UIN 25481040 r...@p...onet.pl -prywatne

1. Data: 2000-02-04 22:56:37

Od: "justat(kki.net.pl)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Abba <b...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1Lym4.40552$H...@n...tpnet.pl...

> Mi sie wydaje, ze meskie kobiety wybieraja sobie skrajnie meskich facetow

Jeżeli założymy, że coś takiego faktycznie istnieje, że natężenie
męskości/kobiecości ma wpływ na wybór partnera i przypuśćmy, że:
1)tak, jak napisała Edith: męskie kobiety wybierają kobiecych facetów a
męscy mężczyźni kobiece kobiety,
2)Wg tego, co napisał/a Abba: męskie kobiety wybierają skrajnie męskich
mężczyzn,
to jak myślicie które pary będą lepiej się rozumiały? (te podobne pod
względem cech czy te kompletnie różne)zdrowo-rozsądkowo myśląc - te bardziej
podobne?!

Pozdrowionka!
Justyna

1. Data: 2000-02-04 23:05:09

Od: "Marlenka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| stron ) taka para zanudzilaby sie totalnie i popadla w totalny jakze
| znienawidzony schemat wyobcowania malzenstw po paru latach wspolnego

Ja nie mam na mysli tylko kwestii zaspokojenia kompleksow, ale przede wszyst
kim dopelnienia! Malzenstwo (jezeli mowimy juz o az tak stalych zwiazkach) m
a byc z zalozenia dobrze "pracujaca maszyna", w ktorej nie brak i mocnej rek
i (nie wazne ktorej plci) jak i "wdzieku i powabu". Nie bylo do tej pory mow
y o zainteresowaniach, ktore wprawdzie moga byc rozne ze wzgledu na rozne os
obowosci, ale niekoniecznie!
I co innego jest "jak byc powinno", a co innego "to co sie obserwuje" i "jak
zazwyczaj sie dzieje".

> [...]
| sprawach... Totalne wyobcowanie, odsuwanie sie od siebie... Czyzby juz
| nikomu nie zalezalo na milosci i zrozumieniu az-do-smierci????

Przyjaciolmi przeciez mogo byc, kochac sie i rozumiec, a nade wszystko - sza
nowac!!!
Marlen

1. Data: 2000-02-05 09:48:29

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Feb 2000 23:05:09 GMT, "Marlenka" <m...@p...pl>
wrote:

> [...]
>y o zainteresowaniach, ktore wprawdzie moga byc rozne ze wzgledu na rozne os

Przepraszam - musza byc rozne... Trudno by "prawdziwy mezczyzna"
dotarl do swiata marzen kobiety i potrafil sie zachowywac w nim
zreczniej od slonia w sklepie z porcelana...

> Facet zyjacy w swoim swiecie

>Przyjaciolmi przeciez mogo byc, kochac sie i rozumiec, a nade wszystko - szanowac!!!

NIEEEEEEEEE!!! Powiedz mi, Marlenko - czy naprawde jestes
zwolenniczka takich malzenstw, w ktorych przyjazn jest oparta na
szacunku, zbudowana nie na wspolnym swiecie duchowym, ale na checi
wlasnego dopelnienia? Juz to gdzies mowilem i znowu to widze... W
takim ukladzie przypomina mi sie cytat Rimbauda (Di Caprio) z
Calkowitego Zacmienia - nie ma milosci, jest tylko zwiazek oparty na
samozadowoleniu... (w tym przypadku znalezieniu samca - obroncy,
samicy do obrony)

Straszne! "Przyjaciele" po 10 latach malzenstwa, bez polaczenia
duchowego! Bez zrozumienia i checi przenikniecia obu swiatow
wewnetrznych... Przyjaciol to mozna miec wielu. Mozesz rozumiec i
miec za przyjaciela Chinczyka, moze Cie on fascynowac, ale nie
przenikniesz jego swiata bo nie jestes z Chin!

Powracam do poczatkowego pytania... Gdzie podzial sie mit romantyzmu
w naszych czasach? Czy rzeczywiscie mlodej dziewczynie wystarcza
czlowiek, ktory "ma poczucie wartosci, skory jest do obrony siebie i
ukochanej, jest przywiazany i wierny" ? Przepraszam, ale IMHO takie
cechy to mozna rozwazac przy doborze PSA czy KOTA, a nie czlowieka, z
ktorym spedzic chce sie - dzien i noc, conajmniej 50 lat. Ja - z mojej
strony powiem, nie chcialbym za nic takiego zwiazku, w ktorym po 20
latach dojde do wniosku - jak to jest w wiekszosci smutnych
przypadkow, ze malzenstwo opiera sie na
a.) bachorach,
b.) elementach materialnych (dom na przyklad),
c.) przywiazaniu,
d.) przyzwyczajeniu do stylu zycia,
e.) szacunku dla "swojej", aczkolwiek OBCEJ osoby...

1. Data: 2000-02-05 14:25:15

Od: "Marlenka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky
> [...]
| c.) przywiazaniu,
| d.) przyzwyczajeniu do stylu zycia,
| e.) szacunku dla "swojej", aczkolwiek OBCEJ osoby...

Zgadzam sie z Toba Pawel... niestety... (chodzi mi o to, ze wlasnie tak sie
zazwyczaj dzieje z malzenstwami po kilku, kilkunastu latach). Jednak nic na
to nie poradzimy, ze tak sie wlasnie dzieje, ze dobor polega na zasadzie
"dopelnienia" i wlasciwie to jest w danej chwili ten "mit romantyzmu w
naszych czasach"! Ci ludzie w poczatkowym okresie poznania sa zazwyczaj
bardzo romantyczni!! i dla siebie nawzajem "wspaniali", posiadajac te cechy,
ktorych sami oni nie maja...
A czy Ty nie stwierdzasz z obserwacji, ze wlasnie tak jest? Ze to jednak
dziala na zasadzie dopelnienia? A ze pozniej taki zwiazek nie ma "podstaw" -
to niestety tez sie obseruje, ale to juz inna sprawa...

Pozdrawiam
Marlen

Odp: Psychologia reklamy
milosc?