po 30-tce

1. Data: 2000-02-03 10:49:33

Temat: po 30-tce
Od: "miKst" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow :)

Przechodze kryzys 30. roku zycia (juz od roku ;) - poprzestawialy mi sie
priorytety, chwytam zycie jak moge (tak szybko zaczelo uciekac) nie baczac
na moj system wartosci (po prostu przestal miec znaczenie - troche mnie to
szokuje) . Co jeszcze moze mi sie przytrafic? - mam wrazenie, ze juz nie
kieruje swoim zyciem, ze to ktos inny...

I jak dlugo to potrwa?
(a moze mam rozdwojenie jazni?)

miKst

1. Data: 2000-02-07 13:47:23

Temat: Odp: po 30-tce
Od: "vvako-tp" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam duzo mniej lat niz 30.
Ale slyszalem ostatnio piosenke w radiu zet, ktora polecam wszystkim
30-latkom
zacytuje refren
"Caaaaaaly swiat w Jinsach mieszcze
choooooooc jestem juz po trzydziestce"

wszystkim 30 - latkom "w jinsach" zycze wszystkiego dobrego.

pozdrawiam
vvako

v...@g...pl

Użytkownik miKst <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87bq9v$avi$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> szokuje) . Co jeszcze moze mi sie przytrafic? - mam wrazenie, ze juz nie
> kieruje swoim zyciem, ze to ktos inny...

Re: Milosc to nie znaczy....
Re: Milosc to nie znaczy....
Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocze?nie?
Re: Milosc to nie znaczy....