mialo byc leczo...

1. Data: 2002-09-10 06:10:38

Temat: mialo byc leczo...
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam 4 piekne czerwone papryki z zamiarem zrobienia leczo. Tymczasem
tesciowa uszczesliwila meza bigosem, wiec stwierdzilam, ze bez wyrzutow
sumienia moge zrobic cos bezmiesnego i chlop nie bedzie mi marudzil;-)

Zabralam sie za leczo(bezmiesne), podsmazylam cebule, papryke, sparzylam
pomidory, rozejrzalam sie po kuchni i zmienilam plan - zamiast pomidorow(te
powedrowaly do zamrazalnika) do papryki dodalam wypestkowane sliwki wegierki
(tak ze 30 dag) i 3 extra kwasne jablka oraz pokrojona na kawalki
cukinie(tak na oko jakies 70 dag).
Doprawilam do smaku sola i slodka papryka.
Jak dla mnie wyszlo bardzo smaczne cos... nie wiem jak to nazwac, ale
przeciez nie leczo.
Lubiacym eksperymenty polecam;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-09-10 18:28:31

Temat: Re: mialo byc leczo...
Od: "Rob" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mowiac pomysl mi sie spodaobal i napewno go wyprobuje
Dzieki
Ala

Latwe obieranie czosnku
Odp: czosnek??