miesiączka a tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2001-10-18 09:10:05

Temat: miesiączka a tabletki antykoncepcyjne
Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam, chyba, problem: od ponad 2 lat biorę tabletki antykoncepcyjne i jak to
z tabletkami bywa, zdarzyło się, że zapominałam wziąć, ale potem zawsze w
wymaganym terminie przyjmowałam zapomnianą tabletkę i nie było problemu.
Niestety 2 tygodnie temu też mi się zdarzyło nie wziąć w porę więc po 12
godzinach przyjęłam tabletkę jak należy. Po tygodniu zaczęłam krwawić
myślałm, że to tylko plamienie ale okazało się, że to miesiączka. Teraz jest
tydzień "bez tabletek', kiedy powinnam dostać okres, ale go nie ma.
Oczywiście mam zamiar wybrać się do lekarza, ale nim to uczynię ośmielam się
zapytać, co jest grane???

2. Data: 2001-10-18 09:58:14

Temat: Re: miesiączka a tabletki antykoncepcyjne
Od: "Grzegorz Kaszczynski" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Izunia" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> tydzień "bez tabletek', kiedy powinnam dostać okres, ale go nie ma.
> Oczywiście mam zamiar wybrać się do lekarza, ale nim to uczynię ośmielam

Witam.
Oczywiscie jesli w ww. terminie wydarzyly sie okolicznosci (rany co za
eufemizmy) w wyniku ktorych moglabys zajsc w ciaze to jest to mozliwe. Malo
prawdopodobne ale mozliwe. Nasiusiaj na probe ciazowa (przepraszam za
infantylizm) i idz potem do gin.
pozdr
gkaszcz

3. Data: 2001-10-18 10:16:37

Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, rzeczywiście, całe ten post jest infantylny, ale serdecznie dziękuję za
odpowiedź.
Pozdr.
Iza

4. Data: 2001-10-18 11:46:49

Od: "Grzegorz Kaszczynski" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, rzeczywiście, całe ten post jest infantylny, ale serdecznie dziękuję
> [...]

To tylko zeby rozladowac napiecie :-)

Krwawienie 10 do 14 dni po zaplodnieniu odpowiada momentowi implantacji
zarodka w endometrium i niekiedy mylnie brane jest za niezbyt obfita
miesiaczke. Termin sie zgadza i objaw tez. Stad moje przypuszczenie.
Jednakze wspolczesnie stosowana antykoncepcja hormonalna raczej nie
dopuszcza do owulacji nawet w 12 godz po "zapomnieniu". Dlatego nie mozna
nic powiedziec na pewno bez badania przedmiotowego i laboratoryjnego. Mam
nadzieje, ze tym razem udalo mi sie wyrazic dostatecznie oficjalnie.
Pozdrawiam.
gkaszcz

5. Data: 2001-10-19 06:35:21

Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooo!!!, teraz wygląda to przejrzyście.
Mam nadzieję, że niczym nie uraziłam, jeśli tak - przepraszam.

Dziękuję i : )
Iza

6. Data: 2001-10-19 08:56:01

Temat: jest jeszcze jedna....
Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przepraszam, ale.....

właśnie nadeszła kolejna miesiączka

test wykluczył ciążę

do mojego lekarza jestem umówiona dopiero za 2 tygodnie, nie wiem czy mam
rozpocząć kolejne opakowanie tabletek (dziś jest piątek a pierwszą tabletkę
mam przyjąć w niedzielę,czyli jeszcze podczas krwawienia) myslę, że lepiej
jednak wstrzymać się i poczekać na wizytę???

Powiesz mi coś drogi P. Grzegorzu?

7. Data: 2001-10-19 13:53:26

Temat: Re: jest jeszcze jedna....
Od: "Grzegorz Kaszczynski" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lepiej
> jednak wstrzymać się i poczekać na wizytę???

Pamietaj, ze nie kazde zaplodnienie konczy sie ciaza! W znacznym procencie
przypadkow dochodzi do samoistnego obumarcia zarodka w jakis czas po
zaplodnieniu/implantacji. Zwlaszcza moze tak byc, kiedy wskutek dzialalnosci
hormonow z pigulek endometrium nie jest prawidlowo przygotowane na przyjecie
zarodka. I o to chodzi, tzn jest to jeden z mechanizmow dzialania
antykoncepcji hormonalnej, dodatkowo zabezpieczajacy, kiedy wskutek
"zapomnienia" dojdzie jednak do owulacji i zaplodnienia. Zarodek wtedy po
kilku (nastu) dniach obumiera a zmiany hormonalne nastepczo doprowadzaja do
zluszczenia warstwy gabczastej endometrium, czyli miesiaczki. Tak moglo byc,
ale nie musialo. Dlatego idz jednak do lekarza, prosze.

I tu (nie mogac wytrzymac) wtrace sie niemerytorycznie: Ginekolog, ktory
moze swoja zdenerwowana pacjentke przyjac dopiero za 2 tygodnie to dosc
niefajny jest chyba.

Moze jestem za mlody i niezblazowany jeszcze dostatecznie, ale nie podoba mi
sie takie podejscie do pacjenta. No albo jestem bardziej pazerny na
pieniadze :-)

Pozdrawiam, droga p. Izuniu
gkaszcz

Srebro koloidalne
metronidazol/ stosowanie/
Drugstore online.
leczenie bolu i wiecej na ten temat - Sprostowanie, troche dlugie
Taki nietypowy problem.