mięsko z rosołu?

1. Data: 2004-11-27 17:13:42

Temat: mięsko z rosołu?
Od: "Kasia" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprzedni post był kontrolny ;)

mam pytanko - do czego można wykorzystać mięsko wołowe z rosołu (szponder),
jeśłi nie lubię krokietów?

dzięki bardzo

1. Data: 2004-11-27 17:19:33

Temat: Re: mięsko z rosołu?
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia napisał:

> mam pytanko - do czego można wykorzystać mięsko wołowe z rosołu

Do pierożków, naleśniczków lub zapiekaneczek.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-11-27 18:33:03

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> (1) pasztet sie zdrabnia po pasztecika, ale jak zdrobnic pasztecik ?

Paszteciczek?

Kot, co ma wlasnie rosol (pyyycha), wiec i paszteciczki beda. Alibo
krokiciczki.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-27 18:34:20

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 27 novembre 2004 ŕ 18:19:33, vous écriviez :

> Do pierożków, naleśniczków lub zapiekaneczek.

I do pasztecikow i pasztecikowuniow (1)

Ewcia

(1) pasztet sie zdrabnia po pasztecika, ale jak zdrobnic pasztecik ?

--
Niesz

1. Data: 2004-11-27 18:34:36

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> (1) pasztet sie zdrabnia po pasztecika, ale jak zdrobnic pasztecik ?

No jak - paszteciczek :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-11-27 18:38:16

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
> Le samedi 27 novembre 2004 ŕ 18:19:33, vous écriviez :
> I do pasztecikow i pasztecikowuniow (1)

Ogólnie wystarczyło wymienic jako nadzionko.

> (1) pasztet sie zdrabnia po pasztecika, ale jak zdrobnic pasztecik ?

Paszteciczek bodajże.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-27 19:17:46

Temat: Re: mi?sko z roso?u?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 27 novembre 2004 ? 19:33:03, vous écriviez :

> Paszteciczek?

Dziekuje wszystkim za pogotowie lingwistyczne :)

> Kot, co ma wlasnie rosol (pyyycha), wiec i paszteciczki beda. Alibo
> krokiciczki.

Ewcia, znowu z wolowina po burgundzku w drodze... chyba zreszta nie
zdazy, wiec z ziemniakami z pieca (a wlasciwie z mikrofali) i smietana
z koperkiem.

--
Niesz

1. Data: 2004-11-28 09:07:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N., sącząc kawkę, wyklepał:

> (1) pasztet sie zdrabnia po pasztecika, ale jak zdrobnic pasztecik ?

Paszteciczek?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-28 09:38:16

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paszteciczek bodajże.
> ;-)
> --
pasztecinio, pasztecinek, paszetetuńcio, pasztenulek, paszteciorek... i tak
dalej... i tak dalej
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-11-28 16:00:57

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <...@...pl> napisał w wiadomości
> poprzedni post był kontrolny ;)
>
> mam pytanko - do czego można wykorzystać mięsko wołowe z rosołu
> (szponder),
> jeśłi nie lubię krokietów?

Mozna tez wrzucic do zapiekanki warzywnej i...do piekarnika:)

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

:)
co moment :)
Argentyńska wołowina
potrawy z kielbasa
Szybkie pytanko o zapiekanke z makaronem