mięso wędliny - z jakiej sieci?

1. Data: 2008-01-21 15:24:36

Temat: mięso wędliny - z jakiej sieci?
Od: "nowy140" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy firmowe sieci sprzedazy miesa sa godne zaufania? Cos ostatnio nie moge
ani miecha ani wedlin okazalej jakosci dostac...
Rozmyslam wiec o zaopatrywaniu sie w sieciach firmowych np ZM Mróz, Duda
itp.
Macie jakies doswiadczenia? Gdzie jest stosunkowo najlepsze miesko i
wedlinki?

2. Data: 2008-01-21 17:37:53

Temat: Re: mięso wędliny - z jakiej sieci?
Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nowy140 pisze:
> [...]
> itp.
> Macie jakies doswiadczenia? Gdzie jest stosunkowo najlepsze miesko i

Najlepiej popytać znajomych mieszkających w Twoim mieście, wg. mnie
najlepsze wyroby sprzedają te najmniejsze firmy które wiedzą że aby
utrzymać się na rynku to ceną nie powalczą z takimi marketami więc
stawiają na jakość.

Mamqa

3. Data: 2008-01-21 18:24:29

Od: "! ĐËVILSŐN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <ëvilsön@hëllböy.net> szukaj wiadomości tego autora

nowy140 pisze:
> [...]
> itp.
> Macie jakies doswiadczenia? Gdzie jest stosunkowo najlepsze miesko i

ja kupuje w firmie "Dobresadło" z Kościerzyny i "Rąbała" z Bielkówka

4. Data: 2008-01-21 20:43:09

Od: Zeitgeist <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ! ĐËVILSŐN ! ŐŐŐ ! VV.VV ! napisał:

> ja kupuje w firmie "Dobresadło" z Kościerzyny i "Rąbała" z Bielkówka

ja uwarzam STANOWCZO ze w mojej kiełbasie jest zbyt mało trocin a za
dóżo gazety

--
http://zeitgeistmovie.com/

aha i powiedz swojej matce, ze bedzie sie działo

5. Data: 2008-01-21 23:39:59

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowy140" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp.
> Macie jakies doswiadczenia? Gdzie jest stosunkowo najlepsze miesko i

GZELLA, wędliny z Borów Tucholskich. Nie wiem, czy u was są. Na Pomorzu
obecne.

DJD

6. Data: 2008-01-24 12:34:06

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmyslam wiec o zaopatrywaniu sie w sieciach firmowych np Duda
> itp.

Chcesz czy musisz? Przecież to sam plastik+aromaty powstałe z ropy naftowej.

*piotr'ek*

7. Data: 2008-01-24 21:03:54

Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp.
> Macie jakies doswiadczenia? Gdzie jest stosunkowo najlepsze miesko i

GZELLA

8. Data: 2008-01-24 22:03:02

Od: "AweA" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp.
> Macie jakies doswiadczenia? Gdzie jest stosunkowo najlepsze miesko i

Troszkę reklamowo się odezwę i zacznę od dziwnej strony. Otóż: nie cierpię
parówek! Obrzydlistwo to dla mnie i basta. Żadne Morliny, Sokołowy czy inne
takie.. no nie mogę!
Aż tu któregoś razu zaskoczenie - mąż wmusił we mnie spróbowanie i...
parówki, które się nazywają "Peklimarki" z firmy Peklimar (ma siedzibę
gdzieś w okolicach Drobina/Płocka) są... pyszne!
Nie wiem jaki ma zasięg dystrybucja tej firmy, ale jeśli kiedyś traficie na
Peklimarki to koniecznie spróbujcie. A że moje dziecko nie dostaje po nich
uczulenia to już mówi chyba samo za siebie :)
Tylko nie chodzi o jakiekolwiek parówki tej firmy (bo mają jeszcze inne), a
tylko Peklimarki.
Inne ich produkty też oczywiście są dobre, ale chciałam Wam polecić parówki,
które są smaczne.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2008-01-25 14:54:26

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AweA" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a tylko Peklimarki.
> Inne ich produkty też oczywiście są dobre, ale chciałam Wam polecić

Ja też nie lubię gdy przypomnę sobie, że zrobione są z wymion i tłuszczu
najgorszego jaki może być!
I jeszcze niektórzy jedzą je na zimno brrrr!
Jolka

10. Data: 2008-01-25 16:05:44

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja też nie lubię gdy przypomnę sobie, że zrobione są z wymion i tłuszczu
> najgorszego jaki może być!

A co jest złego w wymionach? Normalny element krowy.

DJD

KABACZEK I MALAKSER
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
nowy kubek termoizolacyjny - smierdzi plastikiem/guma?
CHWILOWO...
Małże