mięso z zupy

1. Data: 2004-04-06 08:40:35

Temat: mięso z zupy
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wywarów kostno-mięsnych zostaje mi gotowane mięso (nie zostawiam w
zupie-nikt u mnie tego nie lubi).

Zazwyczaj mrożę je (zbieram większą ilość) i gdy najdzie chętka robię z
niego farsz do naleśników, bądź krokietów.
Albo takie porwane w kawałki gotowane mięso podsmażam/duszę z przyprawami na
ostro.
Macie inną koncepcję?

Iwona

1. Data: 2004-04-06 10:55:18

Temat: Re: mięso z zupy
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał/a:
> Macie inną koncepcję?

Ja miele mięso, dodaje trochę soli, pieprzu, suszonej pietruszki i jajko,
mieszam i na patelnię takie małe pulpeciki, później robię sos (najczęściej
pomidorowy) i dorzucam ryżu i dolewam trochę rosołu jeśli sos jest za
gęsty. Jak dla mnie pycha

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-04-06 11:14:23

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może wykorzystać do zapiekanki?

1. Data: 2004-04-06 11:30:14

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:
> [...]
> z niego farsz do naleśników, bądź krokietów.
> Albo takie porwane w kawałki gotowane mięso podsmażam/duszę z

Ja robie paste na kanapki (z drobiu):
Mieso rozdrobnic widelcem, dodac cebulke pokrojona w kostke, ogorka
kiszonego lub korniszona, troche musztardy i majonez. Bardzo smaczne.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-04-06 11:31:40

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka ( K...@C...prv.pl.USUN_TO ) napisał:

> [...]
> mieszam i na patelnię takie małe pulpeciki, później robię sos (najczęściej
> pomidorowy) i dorzucam ryżu i dolewam trochę rosołu jeśli sos jest za

No tak, pulpeciki też znam...ale bez ryżu. Dobrze dedukuję, że ten ryż
(suchy) to bezpośrednio do sosu?
Iwona

1. Data: 2004-04-06 12:01:04

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał/a:

> No tak, pulpeciki też znam...ale bez ryżu. Dobrze dedukuję, że ten ryż
> (suchy) to bezpośrednio do sosu?

Bardzo dobrze dedukujesz ;)

Pozdrawiam
Koko-sanka

1. Data: 2004-04-06 16:24:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Apr 2004 10:40:35 +0200, "Iwona" <i...@W...pl>
wrote:

> [...]
>niego farsz do naleśników, bądź krokietów.
>Albo takie porwane w kawałki gotowane mięso podsmażam/duszę z przyprawami na

jak wolowe to sztuka mies z sosem chrzanowym

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-06 17:00:44

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka ( K...@C...prv.pl.USUN_TO ) napisał:

> Bardzo dobrze dedukujesz ;)
>
> Pozdrawiam
> Koko-sanka

;)))) spróbuję, a jakże. dzięki;)
Iwona

1. Data: 2004-04-06 17:02:34

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka ( a...@p...onet.pl ) napisał:
> Ja robie paste na kanapki (z drobiu):
> Mieso rozdrobnic widelcem, dodac cebulke pokrojona w kostke, ogorka
> kiszonego lub korniszona, troche musztardy i majonez. Bardzo smaczne.

Ciekawe, trzeba spróbować...

A może jeszcze coś, co by się nadawało na drugie danie??? Plizzzz;)))
Iwona

1. Data: 2004-04-06 17:04:44

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson ( K...@h...fsnet.co.uk ) napisał:
> jak wolowe to sztuka mies z sosem chrzanowym
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

Dzieki. Wprawdzie ta "sztuka" to troche poszarpana będzie;)
Iwon

Jajka w pikantnej marynacie [P]
Sernik szachownica-pytanie
paszteciki szczecińskie
ulubione i sprawdzone salatki
Prosba - przepis na salatke z paluszkow krabowych i grejpfrutow