mieszadła do automatu chlebowego

1. Data: 2010-12-18 17:23:00

Temat: mieszadła do automatu chlebowego
Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić mieszadła do automatu?
Ktoś z domowników przypadkowo wyrzucił do kosza i poszły....
Producent automatu (Clarus) nie odpowiada na maile, a telefon jest nie do
namierzenia.
Dobrałbym cos z allegro ale tam ma podobne mieszadła tylko dwóch userów po
40zł sztuka, czyli za dwa wraz z przesyłka musiałbym zapłacić prawie
100zł a za cały automat dałem 160... to chyba jakaś kpina.
Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
polityka.
Pozdrawia BearBag...

2. Data: 2010-12-18 17:51:11

Temat: Re: mieszadła do automatu chlebowego
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
> Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa

Z tego co aktualnie czytam na allegro cena ok. 44 zł (z dostawą 50 zl)
dotyczy KOMPLETU 2 SZTUK.
Ponadto sprzedawca prosi o kontakt PRZED zakupem w celu upewnienia się czy
oferowane mieszadła będą klientowi pasować do posiadanego modelu.
Może spróbuj pokorespondować ze sprzedawcą. Pamiętam, że jest kooperatywny.

JBP

3. Data: 2010-12-18 19:08:30

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oferowane mieszadła będą klientowi pasować do posiadanego modelu.
> Może spróbuj pokorespondować ze sprzedawcą. Pamiętam, że jest

moje jedno znalazłem w śmieciach ostatnio

z rozpaczą szukałem jak spojrzałem ile kosztuje te mieszadła w stosunku do
całego automatu (100zł z wysyłką)

4. Data: 2010-12-19 20:56:36

Od: "dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BearBag" napisał

> [...]
> namierzenia.

> Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa

Bardziej wyszukanego badziewia nie było?

Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką
z jednej strony.

pozdrawiam

dziobak

5. Data: 2010-12-20 08:34:31

Od: "zs" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
> Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
> polityka.
Albo zrób jak ja często robię w takich wypadkach, kup taki sam automat i jak
jeden sie zepsuje masz drugi w zapasie:) Albo dorób z blaszki. 20 minut i
gotowe tylko że nie będą pokryte teflonem ale pewnie będą bez problemów
wychodziły.

6. Data: 2010-12-20 10:09:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BearBag" <b...@o...pl> wrote in message
> Gdzie można kupić mieszadła do automatu?

W zasadzie to chyba różnią się odstępem mieszadeł i średnicą ich osi,
gdy mi nawaliły osłony łożysk w formach zamówiłem odpowiednią nową formę
razem z mieszadłami, okazało się że są dwa standardy Alaska i jakiś drugi
(tego nie pomnę), a reszta jest robiona pod te strychulce, tak, ze
determinanta jest (przy zamówieniu formy z mieszadłami) w odległości
pomiędzy nimi.
Tak więc pozostaje Allegro lub kontakty w Niemczech...

7. Data: 2010-12-20 21:26:22

Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką
> z jednej strony.

Teoria zupełnie nie pokrywa sie z praktyką. Troche temat zbadałem i są
bardzo różne mieszadła. Różnią sie srednicą otworu, głebokoscią ściecia,
jedne mają sciecie z jednej strony, inne z obu (w tym moje), czasem długosc
mieszadel jest na tyle różna że mogły by sie "spotykać" na środku
pojemniczka w czasie pracy. Są tez mieszadła wykrywione lub zupełnie
płaskie.
Pozdrawia BearBag...

przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
free shipping paypal wholesale all shoes (ugg boots timberland boots,munich shoes,nike,adidas,lv.guc ci,chanel,prada,polo,d&g ,dior,and so on ) http://www.24hour-buy.co m/
Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Metalizowany ABS - renowacja