migdałki- kiedyś mi wycięli a teraz...

1. Data: 2004-10-27 21:11:35

Temat: migdałki- kiedyś mi wycięli a teraz...
Od: "morepig" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wygląda to tak jakby odrastały...
niestety do laryngologa nie pojde, z reszta kazdy lekarz teraz odpada, bo w
ciazy jezdem i nie chce isc prosto w zarazki...
czy jest mozliwe zeby migdalki po 6 latach odrosly??
jesli nie, to co mnie boli oprocz tego ze gardlo?? ;-))

--
pozdr
morepig

2. Data: 2004-10-28 07:20:17

Temat: Re: migdałki- kiedyś mi wycięli a teraz...
Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy możesz mi opisać czy to zabieg bolesny?, nieprzyjemny? i jak długa jest
rekonwalescencja?

Właśnie się do tego szykuję...

dzięki,

demo

3. Data: 2004-10-28 08:42:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

morepig wrote:

> czy jest mozliwe zeby migdalki po 6 latach odrosly??

Mnie odrosl kiedys trzeci migdal (po 7 latach), ale bylam wtedy
dzieckiem (5 i 12 lat). Nie wiem, czy z doroslymi jest tak samo...

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

4. Data: 2004-10-28 21:31:49

Od: "morepig" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> Czy możesz mi opisać czy to zabieg bolesny?, nieprzyjemny? i jak długa
> jest
> rekonwalescencja?
>
> Właśnie się do tego szykuję...

teoretycznie to szybki i prosty zabieg, na pol godzinki max. tyle ze jak pan
doktor zobaczyl moje MIGDALY to kazal dolozyc narkozy na 2 godziny a wyciete
zostawil sobie w sloiczku ;-))
ale ja to mutanty wyhodowalam, jak sie na boku kladlam to one jeden na
drugim ;/

bedzie git ;-)
--
pozdr