spóźniona miesiączka

1. Data: 2004-10-27 19:21:16

Temat: spóźniona miesiączka
Od: "ewelina " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

uprawiałam seks z chłopakiem 2 dni przed majacą sie pojawić miesiączką
tydzień później zrobiłam test ciążowy wynik był negatywny jednak miesiączki
dalej nie mam!dlaczego?

2. Data: 2004-10-28 08:42:44

Temat: Re: spóźniona miesiączka
Od: "Inka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uprawiałam seks z chłopakiem 2 dni przed majacą sie pojawić miesiączką
> tydzień później zrobiłam test ciążowy wynik był negatywny jednak miesiączki
> dalej nie mam!dlaczego?
Powodow moze byc wiele, np. stres zwiazany z niechciana ciaza.
Inka

3. Data: 2004-10-28 09:32:58

Od: "Ewa Ressel" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewelina <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> uprawiałam seks z chłopakiem 2 dni przed majacą sie pojawić miesiączką
> tydzień później zrobiłam test ciążowy wynik był negatywny jednak
miesiączki
> dalej nie mam!dlaczego?

Bez monitorowania owulacji nie jesteś w stanie z góry określić, kiedy pojawi
się miesiączka. To że wszystkie Twoje dotychczasowe cykle miały - powiedzmy -
28 dni, nie oznacza, że kolejny taki będzie.
ER

reklamacje u dentysty
podwójne widzenie w jednym oku
Dretwienie dloni jaki doktor 2
Badanie MR głowy - prośba o interpretację wyniku...
Tomografia impedancyjna w badaniu głowy i mózgu