mikrofala - kwarc vs nołkwarc

11. Data: 2005-05-08 18:45:18

Temat: Re: mikrofala - kwarc vs nołkwarc
Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 May 2005 18:52:14 +0200, Jarek P. <jarek> wrote:

> Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> wrote:
>

> Whirlpool rodziców ma tak samo, ale z tego co wiem (zastrzegam -
> nie wiem na 100%) nie powoduje to niczego istotnego poza chyba
> niewielkim ograniczeniem mocy mikrofal, co przeciez można zrobić
> ręcznie. Grill jest włączany ekstra, żeby przypiekać i od góry.

U mnie natomiast nie można włączyć ręcznie griila i crispu.

> Nie wydaje mi się, wygląda mi to na zwykły dural.

Mój również, ale szlag wie, co w nim siedzi ;)

Pozdr.

R.

12. Data: 2005-05-08 18:45:19

Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 May 2005 19:34:27 +0200, Sierp <sierpNO@łspamsierp.net> wrote:

> co do dzialania samych mikrofal - to to wlasnie tym jest
> zreszta - to byla wymagana funkcjonalnosc mikrofalowki, aby moc
> _jednoczesnie_ uzywac mikrofal i grilla (w whirpoolu w pracy jest to
> rozwiazane beznadziejnie, tz mozna ustawic kombo, ale najpierw odpala
> sie grill a jak skonczy grill - mikrofale... jak dla mnie to kiepski pomysl,
> a jezeli juz - powinno byc odwrotnie)

W posiadanym module grill pracuje jednocześnie z mikrofalą. Tyle że
jest IMHO za mały ;)

Pozdr.

R.

13. Data: 2005-05-09 06:40:43

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 07 May 2005 22:15:09 GMT
"Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> wrote:

> Witam,
>
> jutro prawdopodobnie wybiore sie po mikrofalowke (chyba ze nic nie
> powiecie ciekawego, to poczekam dluczej :)
> Mam dylemat miedzy dwoma urzadzeniami, ktore roznia z grubsza tym:
>
> 1) LG, grill kwarcowy, bez crisp'u

ok, wiec zostaje kwarc
jeszcze sie zastanawiam (a jakze!) bo mam dwa modele do wyboru:
LG MB-4334B za 499pln (to co pisalem wczesniej to jest BS, ja wole bialy)
lub Panasonic NN-157Kcostam
W sumie oba kwarcowe, moc mikrofal w przypadku LG wieksza o 50W (850 vs 800),
panasonic ma kilka programow automatycznych (z czego _wydaje_ mi sie, ze
przydatne moze byc tylko odmrazanie wg wagi - przydaje sie? zawsze
ustawialem na oko i sprawdzalem czy juz)
Minusem panasonica na rzecz LG jest mniejszy talerz - 24,5cm vs 32cm w LG.
Rzeczywista roznica wielkosci komor to ok. 5-6cm
No i mam zagwostke, na razie zamowilem tego LG (24mc gwarancji vs 12 w
Panasonicu), ale jeszcze sie zamysliwuje.. :-)

Jak ktos ma sugestie - chetnie przeczytam

Sierp

Pytanie o alarm
Jak usunąć plamy farby olejnej (ftalowej) z polaru???
jak wytapetować pokój
firany
problem z odkurzaczem