mikrofala z piekarnikiem ???

1. Data: 2006-03-30 10:27:35

Temat: mikrofala z piekarnikiem ???
Od: "kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Czy ktos moze polecic jakis dobry piekarnik zewnetrzny (nie do zabudowy)?
Wlasnie wyprowadzam sie na swoje i nie wyobrazam sobie zycia bez piekarnika.
Czy jest jakas firma, ktora mozecie polecic albo jakis konkretny model
kuchenki? Zastosowanie: ciasta, lasagne, miesa itd
Kasia

2. Data: 2006-03-30 10:31:45

Temat: Re: mikrofala z piekarnikiem ???
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia napisał(a) 30/03/2006 12:27:

> [...]
> Czy jest jakas firma, ktora mozecie polecic albo jakis konkretny model
> kuchenki? Zastosowanie: ciasta, lasagne, miesa itd

Mikrofala z piekarnikiem?? Nic nie rozumiem... Do pieczenia to mikrofalówka
się słabo nadaje, chyba sam piekarnik jest lepszym pomysłem?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-03-30 10:52:46

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

notujaca schrieb:

> Mikrofala z piekarnikiem?? Nic nie rozumiem... Do pieczenia to mikrofalówka
> się słabo nadaje, chyba sam piekarnik jest lepszym pomysłem?

Jak masz mało miejsca, to czemu nie. Ja mam co prawda piekarnik gazowy w
nowym mieszkaniu, ale niestety do du...żego pieczenia się nie nadaje.
Zanim kupię nowy zamówiłem kuchenkę mikrofalową z grillem, termoobiegiem
i gotowaniem na parze. Jeszcze nie doszła (będzie w przyszłym tygodniu).
Elektryczny piecyk i tak mi się przyda, choćby do podgrzewania. A
zamówiłem Samsunga. Nie jest tani (250EUR), ale wygląda przyzwoicie.
Musisz zwrócić uwagę, by komora była w miarę duża, przynajmniej 25l, bo
inaczej niczego w miarę normalnych rozmiarów tam nie włożysz. Takie
kuchenki (grill + mikrofala) kosztują u nas od 100EUR w górę (dość
wysoką, za 1400 też widziałem ;-))

Waldek

4. Data: 2006-03-30 11:17:12

Od: "kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@c...de> wrote in message
> Zanim kupię nowy zamówiłem kuchenkę mikrofalową z grillem, termoobiegiem i
> gotowaniem na parze. Jeszcze nie doszła (będzie w przyszłym tygodniu).

I w takiej da sie np ciasto upiec albo mieso?

5. Data: 2006-03-30 11:19:38

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a) 30/03/2006 12:52:

> [...]
> i gotowaniem na parze. Jeszcze nie doszła (będzie w przyszłym tygodniu).
> Elektryczny piecyk i tak mi się przyda, choćby do podgrzewania. A

Mikrofalówka przydatna rzecz, ale do pieczenia się średnio IMO nadaje. A
przede wszystkim nie do końca zrozumiałam pytania Kasi - czy szka
mikrofalówki, czy piekarnika? Bo mikrofalówki z opcją grilla, crispa,
gotowania na parze widziałam, ale mikrofalówkę z opcją piekarnika - nie...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

6. Data: 2006-03-30 11:28:05

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

notujaca schrieb:

> [...]
> mikrofalówki, czy piekarnika? Bo mikrofalówki z opcją grilla, crispa,
> gotowania na parze widziałam, ale mikrofalówkę z opcją piekarnika - nie...

jest tego dużo. Ma np. LG, Panasonic, Miele, Samsung, ... Mają normalny
termoobieg. Tylko komora jest za mała na blachę. Normalnie. Bo moja mama
ma kuchenkę mikrofalową normalnie w piekarniku 60cm. W tej
"mikrofalówce", o której pisałem możesz piec ciasta formatu tortowego.
Wtedy nie używasz mikrofal tylko normalny termoobieg. Przy pieczeniu
mięs etc można użyć kombinacji mikrofala + termoobieg lub mikrofala + grill.

Waldek

7. Data: 2006-03-30 11:30:50

Od: "kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mikrofal tylko normalny termoobieg. Przy pieczeniu mięs etc można użyć
> kombinacji mikrofala + termoobieg lub mikrofala + grill.

No wlasnie o to mi chodzilo! Supe. Dzieki. Nie bylam pewna czy mikrofale
maja teraz takie opcje pozwalajace na pieczenie, bo do tej pory tylko
kuchenki gazowej uzywalam. Bardzo fajnie. Musze obejrzec oferte i cos
wybiore. A ciasta beda po prostu mniejszego formatu :)

8. Data: 2006-03-30 11:31:15

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

kasia schrieb:
> "Waldemar Krzok" <w...@c...de> wrote in message
>
> I w takiej da sie np ciasto upiec albo mieso?
ma się dać ;-)

W poprzednim życiu miałem kuchenkę mikrofalową z grillem i rożnem.
Kurczak z rożna wychodził świetny. Ta nowa ma mieć dodatkowo termoobieg
i gotowanie na parze (steamer). Zobaczymy, czy knedliki wyjdą ;-) To
zresztą moje przedostatnie urządzenie kuchenne, którego mi brak. Jako
ostatnie dojdzie robot kuchenny, ale to potem. Na razie ręczny mikser
też jest ok.

Waldek z mieszkania in statu nascendi

9. Data: 2006-03-30 11:32:24

Od: "kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message
> przede wszystkim nie do końca zrozumiałam pytania Kasi - czy szka
> mikrofalówki, czy piekarnika? Bo mikrofalówki z opcją grilla, crispa,
> gotowania na parze widziałam, ale mikrofalówkę z opcją piekarnika - nie...

Chodzilo mi o to, czy jakies mikrofale nadaja sie do pieczenia mies i ciast.
Nie posiadam kuchenki mikrofalowej i nie znam sie na tym po prostu. Stad
moje naiwne pytanie. Jak sie jednak okazuje cos da sie zdzialac :)

10. Data: 2006-03-30 11:33:20

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a) 30/03/2006 13:28:

> [...]
> Wtedy nie używasz mikrofal tylko normalny termoobieg. Przy pieczeniu
> mięs etc można użyć kombinacji mikrofala + termoobieg lub mikrofala + grill.

A to takie buty! Przepraszam za zamieszanie, po prostu naprawdę nie
słyszałam o takich wynalazkach :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości