miłorząb

21. Data: 2004-10-30 00:05:17

Temat: Re: miłorząb
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka i Miłorząb to brzmi jak tytul jakiejs ciekawej bajki. Moze ja
napiszemy? To ja zaczne:

"Za gorami, za lasami, za siedmioma rzekami, zyl sobie stary czarodziej.
Calymi nocami odprawial czary w swojej wiezy, ale jako, ze byl stary, nie
szlo mu to zbyt dobrze i wciaz popelnial bledy. Wieza byla wypelniona
skutkami tych pomylek. A to zasuszona zaba wystawala czesciowo z kamiennej
sciany, a to slup soli w kacie z kartka przypieta do podstawy: "Miłka,
koniecznie odczarowac przed koncem roku 2004..."

Kto dalej?

MB

22. Data: 2004-10-30 03:03:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
> sciany, a to slup soli w kacie z kartka przypieta do podstawy: "Miłka,
> koniecznie odczarowac przed koncem roku 2004..."

Ty to tak na trzeźwo czy po czymś?
:-))

Pozdrawiam
skryba

23. Data: 2004-10-30 03:10:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia ładne, tylko zbyt dużo się dzieje za miłorzębami, zrób zdjęcia
> bez dodatkowych rzeczy w tle...
> :-) Bogusław

Czyli bez tego bałaganu zaśmiecającego te fotki.

Pozdrawiam
skryba
Ps. Proponuję na początek poczytaj troszkę o: 'złote punkty', 'złoty
podział', zamknięcie kadru itp. Poprawisz zdecydowanie jakość swoich fotek.

24. Data: 2004-10-30 06:09:14

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zachęcona udanymi próbami pokazania światu moich zdjęć podaję następne
> dwa do wglądu :-D
>
> Serdecznie Miłka
>
> http://fotogalerie.pl/fotka/2439891099078489459

a mnie się nie chce strona otworzyć :(
pozdr
Ania

25. Data: 2004-10-30 08:27:07

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@o...com> wrote:

> [...]
> sciany, a to slup soli w kacie z kartka przypieta do podstawy: "Miłka,
> koniecznie odczarowac przed koncem roku 2004..."

Tymczasem, w księstwie leżącym nieopodal, raptem dwie góry w lewo i
trzy rzeki wstecz, żył sobie królewicz. Rodzeństwa nie miał, więc cała
scheda po rodzicach jemu w udziale miała przypaść. Pewnego dnia, stary
król wezwał królewicza do siebie i rzekł:
- Synu, ja już stary jestem, tobie też już trzydziestka się zbliża,
ruszyłbyś się z zamku i poszukał sobie jakiejś żony.
Królewicz się żachnął, za głowę chwycił i odpowiedział:
- Ależ tatko, królu nasz i miłościwy panie, przecież dobrze wiesz, że
wszystkie dziewice z bliższej i dalszej okolicy przez smoka pożarte
zostały, gdzież że ja mam tej żony szukać?
- Słyszałem - odparł król - że czarodziej w swej wieży dziewcze
przecudnej urody w niewoli trzyma. Spróbuj szczęścia tam, mój synu.

Kto dalej? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien stateczny piwosz ze Spindau
żonie do picia trujący płyn dał...

26. Data: 2004-10-30 08:43:39

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Wiem że doniczki do bonsaj są płaskie niczym tacki ale w tej ma
więcej
> miejsca na korzonki, poza tym w takiej formie jest bardziej przenośny.

Przynajmniej nadaj mu taką formę jak tutaj:
http://www.ginkgobonsai.be/index_uk.htm
Bonsai Gallery
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

27. Data: 2004-10-30 08:50:13

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl

> Jesli to okaz zenski, to jest to "meczennica" ;)

O męczennicach był osobny wątek, spóźniłeś się.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

28. Data: 2004-10-30 08:53:18

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>

> [...]
> Ps. Proponuję na początek poczytaj troszkę o: 'złote punkty', 'złoty
> podział', zamknięcie kadru itp. Poprawisz zdecydowanie jakość swoich

A to Bogusław nie wie jak się zdjęcia robi?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

29. Data: 2004-10-30 09:47:54

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Królewicz niestety nie był zbyt urodziwy, wzrost niepokaźny, buzia
obsypana młodzieńczym trądzikiem, nawet służące omijały go z daleka,
szepcząc poza jego plecami.
Stąd lęk przed dziewicami, szczególnie jeśli taka piękna, to jak on taki
nieudacznik stanie przed jej obliczem. Bał się tego śmiechu który słyszy
codziennie w nocy przed zaśnięciem. Ale rozkaz króla to rozkaz, nie można
z nim dyskutować westchnął głęboko nieszczęśliwy młodzian....

30. Data: 2004-10-30 10:22:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia ładne, tylko zbyt dużo się dzieje za miłorzębami, zrób zdjęcia
> bez dodatkowych rzeczy w tle...
> :-) Bogusław

Ale to zdjęcie zrobione na gorąco, nie stylizowane. Ławka służy do
siedzenia a nie do trzymania plonów a domu nie przesunę, zresztą będzie
widać paskudną ulicę podmiejską. Po prostu ładnie zaświeciło słoneczko i
rozogniło barwę miłorzębu ... ot co ...

Serdecznie Miłka

Dzika róża suszenie w celach ozdobnych
Cyrtyniec chiński