Re: milosc jak wojna

Data: 2000-12-03 17:57:42
Temat: Re: milosc jak wojna
Od: "Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl>

Użytkownik Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> naskrobał:

> Oj, Mateuszu... wojna... to slowo dla mnie niesie walke, bitwe, nienawisc,
> starcie, rany, bol, wrogosc i w koncu... smierc... tylko czyja...

Użycie tego słowa nie było bezpodstawne, nikt z nas (użytkowników psp i
nie tylko) nie chce wojen, a jednak
one są i nic na to nie możemy poradzić. Tego porównania użyłem, gdyż do
takich wniosków doszedłem jakiś już czas
temu kiedy byłem z pewną osobą. Związek jest jedna z tych rzeczy, w których
człowiek chciałby się uwolnić od grania.
chciałby być sobą, a ja doszedłem do wniosku, że wobec tej osoby nie mogę
być sobą. Na czym zatem polegała moja gra?
Bardzo zależało mi na tej osobie i nie bałem się tego ukrywać, co nie
okazało się być najlepszym pomysłem. Zauważyłem, że im
bardziej pokazuję, że ją kocham tym bardziej dostaję po głowie, a jak udaję
twardziela to ona zaczyna się starać. Strasznie mnie ta
gra denerwowała, dlatego użyłem tu słów strategia i wojna, gdyż musiałem ją
stosować, aby być z nią. Powiesz głupi byłem, pewnie i tak, ale
czasami jak się kocha to się liczy tylko ta osoba, a jak Marleno wiesz
czasami na drugą szansę trzeba czekać bardzo długo. :(.
Możliwe, że to nasz idealizm powoduje, że tak cieżko nam znaleźć tą
właściwą. Ale nie będę zmieniał tematu.

> Wole pokonac Niagare z... niz sama przejsc przez spokojny strumien.

Ja też, ale nie to miałem na myśli. Chodzi o to, że uczucie miłości,
chemiczne uczucie jest bardzo miłe i można sie jemu poddać.
W tym sensie zaufać swojemu sercu, co jak zauważyłem nie zawsze jest dobrym
pomysłem, w milości trzeba wykorzystać tak wiele
swojego racjonalizmu, na ile nam tylko chemia pozwala.

> Zdolna bestia z Ciebie :)

Dzięki, ale sam tak o sobie nie uważam. Bestia? :) Growl...

--
m...@s...home.pl
GADU-GADU: 376798

Miłość jest jak liść w lesie - czas ją zmienia, tak jak zima zmienia wygląd
lasu.
(Emily Bronte)
Miłość ogranicza naturalną wrogość między kobietą i mężczyzną.
(Ch. Hebbel)
Kochanka to królowa, żona to niewolnica.
(Przysłowie portugalskie)