milosc jak wojna

1. Data: 2000-12-01 20:32:51

Temat: milosc jak wojna
Od: "Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zwiazek miedzy kobieta a mezczyzna jest jak wojna, bez dobrej strategii nie
wygrasz. Bo ci co poplyneli razem z niosacym ich pradem szybko zaczynali sie
topic. Nauczyc plywania nie mozna sie jednak korespondencyjnie."

W sumie sam to wylislilem, powiedzcie co sadzicie.

--
m...@s...home.pl
GADU-GADU: 376798

Miłość jest jak liść w lesie - czas ją zmienia, tak jak zima zmienia wygląd
lasu.
(Emily Bronte)
Miłość ogranicza naturalną wrogość między kobietą i mężczyzną.
(Ch. Hebbel)
Kochanka to królowa, żona to niewolnica.
(Przysłowie portugalskie)

1. Data: 2000-12-01 21:25:09

Temat: Re: milosc jak wojna
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Zwiazek miedzy kobieta a mezczyzna jest jak wojna, bez dobrej strategii nie
> wygrasz.

Tutaj przyznam ci rację.

> Bo ci co poplyneli razem z niosacym ich pradem szybko zaczynali sie
> topic. Nauczyc plywania nie mozna sie jednak korespondencyjnie."

To wymaga głębszeko przemyślenia..........też jest niezłe.

Sajdon
s...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/sajdon

1. Data: 2000-12-01 22:55:37

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Zwiazek miedzy kobieta a mezczyzna jest jak wojna,

Dlaczego jak wojna?
Zapomniales o sile dyplomacji?
Wg mnie zwiazek tylko niekiedy przeradza sie w wojne, a wtedy czesto
dochodzi do wybuchu nuklearnego i nie pozostaje juz nic, nikt nie wygrywa.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-12-02 03:31:09

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl> wrote in message

> [...]
> topic. Nauczyc plywania nie mozna sie jednak korespondencyjnie."
>
> W sumie sam to wylislilem, powiedzcie co sadzicie.

Nalezy Ci sie 5+

jakub

1. Data: 2000-12-02 08:13:19

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nalezy Ci sie 5+

Wg mnie 3-.
Ale co inny nauczyciel to inna ocena ;).
Nie rozumiem, dlaczego Wam tylko w glowie jedno ... WALKA. Po co kobiety
rywalizuja z mezczyznami i na odwrot? Skad te wszystkie feministyczne i
szowinistyczne poglady?
pa

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-12-02 10:29:09

Temat: Re[2]: milosc jak wojna
Od: e...@p...fm (Mark van Dale) szukaj wiadomości tego autora

Hello spider,

Friday, December 01, 2000, 23:55:37, you wrote:

> [...]

s> Dlaczego jak wojna?
s> Zapomniales o sile dyplomacji?
s> Wg mnie zwiazek tylko niekiedy przeradza sie w wojne, a wtedy czesto
s> dochodzi do wybuchu nuklearnego i nie pozostaje juz nic, nikt nie wygrywa.

Jak wogule dorwe tego, co wymyslil milosc, to mu nogi z d.. powyrywam
$%^$&*%^&#$%!@#$!$&*)(%!@)_$#

kto projektowal ten swiat ?!?!?
jezu....

--
Best regards,
Mark van Dale mailto:e...@p...fm

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-12-02 14:06:47

Temat: Re: Re[2]: milosc jak wojna
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto projektowal ten swiat ?!?!?
> jezu....
Nie, on go nie projektowal ;)
Ale czy sam bys to lepiej zaprojektowal?

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-12-02 15:07:49

Od: "geoff" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosta synteza Waszych wypowiedzi. Prawdziwa Miłość może zaistnieć tylko
między osobnikami tej samej płci. Tak?
Użytkownik Mateusz Szczap <m...@s...home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90938t$549$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-12-02 15:22:25

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja powiedziałabym, że wojna niesie tylko zwycięstwa bądz kleski, nie na tym
polega dobry związek. Taki związek jest sztuką kompromisów,dyplomacji,
tolerancji i zrozumienia indywidualnych potrzeb. Wojna prowadzi tylko do
rozstania. Nie podpisuję się pod twoją definicją.
Pa Ewa

1. Data: 2000-12-02 16:05:59

Temat: Re[4]: milosc jak wojna
Od: e...@p...fm (Mark van Dale) szukaj wiadomości tego autora

Hello spider,

Saturday, December 02, 2000, 15:06:47, you wrote:

> [...]
s> Nie, on go nie projektowal ;)
s> Ale czy sam bys to lepiej zaprojektowal?

Ja napewno lepiej nie.....
Ale ten co to robil powinenbyl sie przylozyc.

--
Best regards,
Mark van Dale mailto:e...@p...fm

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

czlowiek = komputer
Re: paradoks Boga + sens
Eutanazja