"miły teść"

41. Data: 2005-03-05 08:34:51

Temat: Re: "miły teść"
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proxy11 wrote:

> Nie macie racji piszac o dupowatosci, bo kto chcialby klocic sie z ojcem,
> skoro
> go zna od lat i np. wie ze to i tak nic nie da. Po prostu osoby w takim
> wieku trudno juz
> jest zreformowac/zmienic. Ja np. nie uwazam sie za dupe ale w takie
> sytuacji tez
> bym nic nie odpowiedzial, po prostu by mnie zamurowalo, a chcialbym
> kontynuowac kontakty z ojcem inaczej musialbym Go wyprosic z domu, a to
> drugie nie wchodzilo by w
> gre.

Naprawdę godziłbyś się na to, żeby Twoja partnerka w waszym domu czuła się
podle z powodu chamstwa Twojego ojca? Kto, jeśli nie Ty powinien załatwiać
sprawy z własnym rodzicem? Taka sytuacja jak opisana może się zdarzyć raz,
odpowiedzią powinna być rozmowa z tatuśkiem i prośba o pochamowanie języka
przy wybrance, bo jej to nie bawi, a wręcz przeciwnie, a synkowi na niej
zależy, więc... Jeśli to nie odniesie skutku, to należałoby wybrać między
młotem a kowadłem, a nie poświęcać dobre samopoczucie TZtki

Pomysl, jakby bylo gdyby np. Twoja
> mama cos takiego
> powiedziala Tobie przy mezy. Czy maz zrobilby awanture z powodu tego ze Go
> nie
> bronilas? Mysle ze nie.

A musi robić awanturę od razu? Wystarczy, jeśli podzieli się uwagami.

Justyna
"Lepiej grzeszyć i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

42. Data: 2005-03-05 12:00:47

Od: "agata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwne. Nawet w tym wątku nie widać, że jesteś przeciwna
> tego typu żartom. Wystarczy, że padają z ust anonimowego
> internauty - i już są śmieszne...
> Do tego jeszcze taki, a nie inny tytuł wątku...
> Jak to więc jest?
> Problemem jest słowo "miły" czy osoba "teść"?
> Wydaje mi się, że to pytanie jest ważniejsze.
> Natomiast rozwiązanie - na pewno coś wymyślisz ;)
> Bądź tylko konsekwentna.
>
> Pozdrawiam,
> Radek

Gdybym nie była przeciwna tego typu żartom i nie stanowiłoby to dla mnie
problemu, nie podejmowałabym wątku w tej sprawie. To chyba oczywiste. Nie widzę
więc problemu, który został przez Ciebie zauważony. Nie tytuł wątku jest tu
najważniejszy, który miał po prostu przyciagnąć uwagę i spróbować w dwóch
słowach określić, co się pod nim kryje.
Zresztą każdy chyba zrozumiał, w jakiej sprawie chciałam się poradzić. I
dziekuję wszyzskim za podpowiedzi. Chciałam się upewnić, że moje uczucie
niesmaku po słuchaniu tego typu dowcipów, docinków etc. jest uzasadnionie i nie
tylko ja tak to odebrałam. Chamskie dowcipy mnie nie śmieszą i nie zamierzam
tego zmieniać. I chyab faktycznie nie ma co wdawaćsię w pseudo żartobliwe
dyskusje. I tak jak podpowiada Radek, konsekwencja będzie tutaj wskazana.
Stanowczo nie. Mąz obiecał wsparcie...zoabczymy jak to będzie:)
POzdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. I chyba muszę się teścia zapytać, po
co on chce kłaśc się do naszego łóżka. Dwa razy się mnie już o to pytał, ale
się nie zdradził ze szczegółami:)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
A.

43. Data: 2005-03-05 18:26:49

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]chyba muszę się teścia zapytać, po co on chce
> kłaśc się do naszego łóżka. Dwa razy się mnie już
> o to pytał, ale się nie zdradził ze szczegółami:)

Gdybym przez ten ostatni uśmieszek nie odniosła wrażenia, że jesteś skłonna
jednak traktować temat w kategoriach żartu, to powiedziałabym, że to żły
pomysł. Bardzo zły.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

44. Data: 2005-03-05 23:15:07

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:d0ctus$jfb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Gdybym przez ten ostatni uśmieszek nie odniosła wrażenia, że jesteś
skłonna
> jednak traktować temat w kategoriach żartu, to powiedziałabym, że to żły
> pomysł. Bardzo zły.

To ja się tradycyjnie nie zgodzę :)
I tradycyjnie zaproponuję małą manipulację połączoną
z publicznym poniżeniem :D (wolno dziobać ;) )

Zaczekałbym do jakiegoś rodzinnego zlotu - święta idą na przykład.
I wtedy, przy pełnym, rodzinnym stole, starając się zachować
śmiertelnie poważną twarz, poprosiłbym o wytłumaczenie,
cytując szczegóły i żądając wyjaśnienia czy to jest aby rodzinna
tradycja, test synowych etc. Jednocześnie trzeba by ucinać wszelkie
próby obrócenia wszystkiego w żart.

Generalnie teściu powinien tłumaczyć się i przepraszać...
baaaaaardzo długo... co nie oznacza, że przeprosiny powinny zostać
przyjęte :)

R.

45. Data: 2005-03-06 11:31:38

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> prośba o pochamowanie języka

Eee, no to już chyba przesada, jeszcze bardziej? Chyba że o
po_h_amowanie Ci chodziło? :-)

--
sveana

46. Data: 2005-03-06 14:10:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:

> Eee, no to już chyba przesada, jeszcze bardziej? Chyba że o
> po_h_amowanie Ci chodziło? :-)

Masz rację, ale nie do końca;-) Wszak cham może po - chamować język, nie?

47. Data: 2005-03-06 20:29:42

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaHHHHHHaczają !!!! oczywiście,przepraszam

D.
(jak burak czerwona ze wstydu....)

48. Data: 2005-03-07 06:59:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę godziłbyś się na to, żeby Twoja partnerka w waszym domu czuła się
> podle z powodu chamstwa Twojego ojca? Kto, jeśli nie Ty powinien
załatwiać
> sprawy z własnym rodzicem?

Radek nie reagowałby, bo dałby po prostu Agnieszce prawo do walnięcia
swojego ojca w twarz :D

pozdr

Monika

49. Data: 2005-03-07 07:22:13

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] Zaczekałbym do jakiegoś rodzinnego zlotu - święta
> idą na przykład. I wtedy, przy pełnym, rodzinnym stole,
> starając się zachować śmiertelnie poważną twarz,
> poprosiłbym o wytłumaczenie, cytując szczegóły

A ja tradycyjnie nie rozumiem, czemu by to miało służyć. Chyba że chodzi o
zepsucie reszcie rodziny świąt (nie, nie jestem zwolenniczką zamiatania pod
dywan, ale to chyba już przegięcie w drugą stronę). Byłabym jednak za
reagowaniem na bieżąco - jak się akurat trafi, że na forum, to naturalnie na
forum. Obawiam się natomiast, że takie wystąpienie od czapy na rodzinnym
zlocie nie spowodowałoby wcale tego, o co, jak mam wrażenie, Tobie chodzi,
czyli rodzinnego ostracyzmu skierowanego przeci teściowi - a wręcz
przeciwnie, rodzina w ramach absolutnie naturalnej reakcji obronnej (ktoś
mnie stawia w kłopotliwej sytuacji, znaczy wróg) obróciłaby się przeciw
synowej. I dopiero by było. Tym bardziej, że a) pozycja teścia jest
niewątpliwie mocniejsza oraz b) nikt mu do tej pory nie nagadał, czyli nawet
jeśli innych to nie zachwyca, to już sobie zracjonalizowali,
zinternalizowali i się przyzwyczaili.

> i żądając wyjaśnienia czy to jest aby rodzinna tradycja,
> test synowych etc.

I dając mu możliwość "racjonalnego" wytłumaczenia, że przecież w tym nie ma
nic złego? Sugerować, że dopuszcza się istnienie uzasadnienia dla takich
sytuacji? Nie ma to jak strzelić sobie samobója...

> Jednocześnie trzeba by ucinać wszelkie
> próby obrócenia wszystkiego w żart.

To z pewnością.

> Generalnie teściu powinien tłumaczyć się i przepraszać...

Uhm, akurat, już to widzę :-/ Szczególnie postawiony pod ścianą wobec osób,
w stosunku do których życzy sobie mieć tzw. autorytet - na pewno.

Pozdrawiam
H. (chyba z mniejszą wiarą w naturalną skłonność ludzkiej natury do
nawrócenia na dobrą drogę)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

50. Data: 2005-03-07 07:40:04

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:d0gvhj$j6k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Uhm, akurat, już to widzę :-/ Szczególnie postawiony pod ścianą wobec
osób,
> w stosunku do których życzy sobie mieć tzw. autorytet - na pewno.

Szczególnie, jeśli te osoby, w odróżnieniu od synowej, mogą nie widzieć nic
zdrożnego w takich żartach (bo to np. taka mentalność rodzinna) i uznają
reakację synowej za nieadekwatną (zbyt emocjonalną itd) do akcji. Publiczne
piętnowanie teścia może się zamienić w publiczny ostracyzm wobec synowej.

pozdrawiam

Monika

Uzaleznienie od gry
TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!
Cytat z filmu (ang)
Re: Do idealnych rodziców!
Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)