Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

1. Data: 2005-03-02 22:06:46

Temat: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pogadałoby się o czymś ciekawym :-), a ile razy tu zaglądam, to tylko
wątki kotowo-fioletowe się rozciągają w nieskończoność i już mnie to
zaczyna irytować.
Wiele tematów mi chodzi po głowie, ale mam ostatnio problemy z
formułowaniem myśli, co mi daje się też we znaki ostatnio w rozmowach z
TŻ. Może tak by się ktoś wstrzelił w moje myśli i coś rozpoczął
ciekawego... :-)

Pozdrawiam i chyba idę już spać
Ewa

2. Data: 2005-03-03 06:52:44

Temat: Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dyskusja dla samej dyskusji moze byc ciekawa jesli stosuje sie odpowiednia
forme. Ale tutaj
raczej nalezalo by powiedziec ze lista schodzi na "psy" :(

proxy

3. Data: 2005-03-03 07:09:33

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty proxy11 mnie niestety
powstrzymują:

> Witam!
> Dyskusja dla samej dyskusji moze byc ciekawa jesli stosuje sie odpowiednia
> forme. Ale tutaj
> raczej nalezalo by powiedziec ze lista schodzi na "psy" :(

Pozwolę sobie zauważyć, że Twoja wypowiedź wydaje mi się, oględnie mówiąc,
niewyczerpująca. W dobrym obyczaju leży, by stawiając zarzuty, podpierać je
merytorycznymi argumentami. Tym bardziej, że Twoja uwaga należy do kategori
tych, których źródłem jest idealizowanie a kanwą - emocje.
Nawiązując do tematu wątka, trudno jest mi, i myślę, innym czytającym,
ustosunkować się jednoznacznie do Twojej opinii, będąc jednocześnie
uczciwym wobec Ciebie i grona tych, którym przyjdzie ten wątek czytać.

puchaty

4. Data: 2005-03-03 07:55:17

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proxy11" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> forme. Ale tutaj
> raczej nalezalo by powiedziec ze lista schodzi na "psy" :(

Albo na Koty :))

Kaśka

5. Data: 2005-03-03 08:28:47

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 02 Mar 2005 23:06:46 +0100, medea <e...@p...fm> pisze:

> [...]
>formułowaniem myśli, co mi daje się też we znaki ostatnio w rozmowach z
>TŻ. Może tak by się ktoś wstrzelił w moje myśli i coś rozpoczął

Do usług!

Tak się zastanawiałem w rozmowach z żoną i grupką kilku znajomych,
że całkiem sporo mówią o naszym stosunku do życia, rodziny, świata
nasze ulubione filmy czy książki. Okazało się, że każde z nas
ma zupełnie inne ulubione pozycje, choć mnie się poczatkowo
wydawało, że każdy ma niej więcej podobny TOP TEN. A tu się okazało,
że nawet jedna pozycja się nie powtarza. Ale mimo to uważam, że
to całkiem sporo o nas mówi, jakie są nasze ulubione.
Tak więc, przychylając sie do propozycji Medei, proponuję, żeby
kto ma ochotę, napisał powiedzmy trzy tytuły ulubionych książek
i filmów. Ciekawe co wyjdzie...
Żeby zacząć:

Kundera "Nieznośna lekość bytu"
Remarque "Łuk triumfalny"
Bohl "Zwierzenia klowna"

filmy:
"Once upon a time in Amerika"
"Casablanca"
"Pulp fiction"

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

6. Data: 2005-03-03 08:49:12

Temat: Re: Rzućcie jakis ciekawy temat ;-)
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
t...@t...zmyłka> napisał(a):

> Tak więc, przychylając sie do propozycji Medei, proponuję, żeby
> kto ma ochotę, napisał powiedzmy trzy tytuły ulubionych książek
> i filmów. Ciekawe co wyjdzie...
> Żeby zacząć:

John Fowles "Mag"
Margaret Atwood "Pani wyrocznia"
Frank Herbert "Diuna"

> filmy:

"Fight Club"
"Matrix"
"Gwiezdne wojny"

JoP

7. Data: 2005-03-03 08:57:27

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
> t...@t...zmyłka> napisał(a):

A może byc tylko jedna książka

"Biegnąca z wilkami".... zawsze i wszędzie

Film: "Zapach kobiety" - ze względu na scenę tańca....

Kaśka

8. Data: 2005-03-03 09:01:50

Temat: Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" wrote
> Tak więc, przychylając sie do propozycji Medei, proponuję, żeby
> kto ma ochotę, napisał powiedzmy trzy tytuły ulubionych książek

Makuszyński "Przyjaciel wesołego diabła"
Lodge "British Museum w posadach drży"
Dick - wszystko, zresztą i tak tytuły mi się mieszają
Card "Gra Endera"
Camus "Dżuma"
Wielki wpływ miał na mnie cykl "Kronika Akaszy" Sawaszkiewicza, ale to było
... 18 lat temu. I nie wiem, jakie wrażenie zrobiłby na mnie teraz.

Filmy:
"West Side Story"
"Poszukiwany, poszukiwana"
"Goście, goście"
"Nikita"

Małgośka

9. Data: 2005-03-03 09:07:39

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> Nawiązując do tematu wątka,

Mówi się wątku, no chyba, że szanowny kolega chciał powiedzieć wąsika,
to wtedy zupełnie jednak co innego i musielibyśmy pewne sprawy
przewartościować.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

10. Data: 2005-03-03 09:15:44

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaszycha wrote:

> Film: "Zapach kobiety" - ze względu na scenę tańca....

Cudowny film. I jeszcze jeden, tego samego reżysera, Meet Joe Black.
Ale od niedawna na długo dla mnie LOTR Extended plus score do filmów.
Jak to Peter Jackson powiedział? "The mother of all films."

Po obowiązkowej lekturze książek, łącznie z Silmarillion, of course.

--
sveana

Re: Do idealnych rodziców!
Gdzie zgłasza się zaniedbanie dzieci ?