« poprzedni wątek | następny wątek » |
151. Data: 2005-03-07 12:48:30
Temat: Re:
agi-(-fghfgh-) pisze...
>
> > Właśnie mam cykl opowiadań W służbie miecza.
> > Mogę napisać opinię, jak skończę. Ze szczególnym
> > uwzględnieniem kotów, oczywiście. :)
>
> Chetnie :) moze byc na priv coby nie zasmiecac grupy :)
>
Może darują ;))
Krótko: nie warto, chyba że zbierasz całą serię.
Kotów nie stwierdzono. Występują jako rekwizyt ze dwa razy,
zastąpisz je szalikiem i nikt nie zauważy różnicy.
--
Pozdrawia,
EwaSzy
Dekalog Rozumu - http://www.free.of.pl/p/punkss/dekalog.html
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
152. Data: 2005-03-11 14:40:27
Temat: Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*Andrzej Garapich* myśli nieuczesane:
proponuję, żeby
| kto ma ochotę, napisał powiedzmy trzy tytuły ulubionych książek
| i filmów. Ciekawe co wyjdzie...
Nadrabiam zaległości grupowe - temat w sam raz żeby się wciągnąć...
3 to zdecydowanie za mało jak dla mnie żeby się zdecydować. Już z
samych tych, które podaliście poniżej uzbierałaby się moja ulubiona
biblioteka, ale postaram się:
książki:
1. Anais Nin - "Henry i June" (wywarła na mnie niesamowite wrażenie,
jakbym czytała w sobie, ale to temat na elaborat ;-))
2. John Fowles - "Mag"
3. William Wharton - "Niezawinione śmierci" (i wszystko inne -
odświeżane co roku)
4. Karol May- " Winnetou" i wszystko inne, jak na Tashunko przystało
;-))))))
5. Stanisława Fleszerowa Muskat - trylogia "Pozwólcie nam krzyczeć",
"Wizyta", "Przerwa na życie" (ale w zasadzie wszystko inne też)
6. Philip Roth - "Kompleks Portnoja" i inne
7. Salinger - "Buszujacy w zbożu"
8. Isabel Allende - " Paula" " Ewa Luna" , inne
9. Katarzyna Grochola " Nigdy w życiu"
10.Joanna Chmielewska - Lesio i wszystko inne, wciąż od nowa
Z czytaniem jest u mnie tak , ze pochłaniam książki i jak zacznę nie
odpuszczę do końca. Przeważnie czytam od razu wszystko, co mogę danego
autora. W ten sposób zaliczyłam w latach szczenięcych Alistaira Mc
Leana, Kena Folleta, który ma niezwykle erotyczne opisy, wszystko o
Byrnie - Ludluma. Na studiach oczywiście Dostojewski, Gogol, Tołstoj w
oryginałach....no nie da się z tego zrobić TOP TEN:(
FILMY:
"Henry i June" - mój i męża kultowy
" 9 i 1/2 tygodnia"
"Pulp Fiction"
"Bezsenność w Seatle" i _WSZYSTKO_ z Meg Ryan i Tomem Hanksem
" Ally McBeal" - serial
"Piwne rozmowy braci McMullen" i temu podobne " przegadane " filmy
uwielbiamy z mężem:)
"Dzika orchidea"
"Wichry namiętności"
" Zielona mila"
"4 wesela i pogrzeb" i wszystko z H.Grantem za jego angielski!!!
Uwielbiam go SŁUCHAĆ:)))
Poza tym wszystkie filmy Kevina Smitha poczynając od " Chasing Amy" -
mogę pasjami codziennie:)
Tu tez nie da się zrobić TOP TEN:(
--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
153. Data: 2005-03-13 10:52:56
Temat: Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)
> Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne, osoby podpisującej się
> *Tashunko*, myśli nieuczesane:
> FILMY:
Zapomniałam o "Dniu świstaka"! Powinien być na pozycji 2. :)
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |