Re: Do idealnych rodziców!

1. Data: 2005-03-01 11:30:02

Temat: Re: Do idealnych rodziców!
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero dziś przeczytałam, co użytkownik "Radek" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości news:cvqp3h$rt$1@mamut1.aster.pl...
> Acha... słowo "głupie". Nie, tego nie trzeba powtarzać.
> Ja mam/miałem prawo olać to słowo. Skupić się na przesłaniu,
> że nie zaliczyłem testu, znaczy nie wiem co robię.
> Agnieszka natomiast ma prawo strzelić Cię za nie po twarzy.
> I bynajmniej nie jest wtedy żadną lwicą.

What ??

Rozumiem, że jeśli żartuję o Twoim wyborze, że to głupi wybór, to Agnieszka
ma prawo strzelić mnie w twarz ??!!

Sorry, Radku i Ty będziesz tu prawił kazania na temat tego jak należy
wychowywac dzieci, skoro do własnej rodziny przykładasz tak łagodne zasady
(Twoja żona ma prawo spoliczkować osobę, która pozwoliła sobie na żart pod
Twoim adresem)!

To jak powinnam upokorzyć Twoją żonę za taką akcję ??

Bo stosując Twoją zasadę (upokorzenie za upokorzenie) powinnam ją wlec za
włosy przez całą Warszawę aż na rondo przy Marszałkowskiej, tam zedrzeć z
niej dolną część garderoby i wymierzyć publicznie karę chłosty, a następnie
oczekiwać przeprosin - myślę, ża skala eskalacji byłaby taka sama.

bez pozdrowień

Monika