mocny głos

1. Data: 2002-10-03 20:18:01

Temat: mocny głos
Od: "bil" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.
Czy ktoś mógłby mi sensownie doradzić co stosować aby poprawić siłę swojego
głosu. Mam stosunkowo mało donośny głos a moja praca wymaga czasem
wielogodzinnego mówienia. Może jest jakiś preparat który poprawia siłę głosu
i obniża jego barwę?
Dzięki za sensowne info.

2. Data: 2002-10-04 01:56:40

Temat: Re: mocny głos
Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bil" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głosu. Mam stosunkowo mało donośny głos a moja praca wymaga czasem
> wielogodzinnego mówienia. Może jest jakiś preparat który poprawia siłę

brzmi jak preparat na porost wlosow:) albo pociemnienie skory:) albo na
skracanie paznokci:)
mysle ze dobrym sposobem byloby nauczyc sie spiewac:)

3. Data: 2002-10-04 05:42:48

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mysle ze dobrym sposobem byloby nauczyc sie spiewac:)

a ja mysle, ze warto odwiedzic foniatre, aby powiedzial, jak mowic

Ewa

4. Data: 2002-10-04 10:11:02

Od: "mpj" <t...@t...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiedzialem ze jest takie cos jak foniatra!
na moj prosty chlopski rozum poprawic glos mozna (jak ja zmienilem sobie
charakter)
a jak:
cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc... (czytaj: mowic, mowic, mowic)

Użytkownik Ewa <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anj9op$172$...@f...acn.pl...

5. Data: 2002-10-04 15:37:30

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakter)
> a jak:
> cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc... (czytaj: mowic, mowic, mowic)

a na mój chłopski rozum, jak ktoś chce zwiększyć siłe głosu, bo za cicho
mówi, to powinien sobie "głos ustawic" np u foniatry
czasem mozna poprosic zaprzyjaznionego aktora o pomoc:)
Ewa

grupa krwi
Roli promocji w edukacji zdrowotnej
badania - jakie?