moderacja - pomysl na kuchnie

11. Data: 2006-11-06 10:39:56

Temat: Re: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <a...@g...com.pl> wrote in message
news:454f013b$0$17943$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "Bożena" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> ....oby Wszystkie grupy tak sie miewaly jak Cafe...czego sobie i Panstwu
> zycze...w 5 urodzny jednej z najpiekniej funckjonujacych grup
> pobocznych....
>
> agataw

Narzekania z mojego powodu - moje problemy chyba dobiegają końca, czy
szczęśliwego dla mnie - Bóg to wie, sądzę, ze niedługo nie będę nic na ten
temat pisał, taj jak bym nie pisał, gdybym nie był "wkręcany" z całą
perfidią i okrucieństwem...
Chętnie pozostanę jako amator gotowania...

12. Data: 2006-11-06 11:22:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Nov 2006 06:26:25 +0100, Kyllyan <m...@w...pl>
wrote:

>Nie ma takiej możliwości na grupach newsowych.
>Zresztą, już to przerabialiśmy. Istniała moderowana Grupa kuchenna "cafe
>za słupem", czy jakoś tak, ale zmarła śmiercią naturalną.

hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha

pierz, mimo wszystko zywy (zyciem naturalnym).
cafe to nie grupa newsowa., raczej jakos tak
moderatorow jest dwoch - juz my pilnujemy PORZADKU!

A dzis balanga - 5 rocznica nam stuknela, wszyscy pod stolem
(plastikowym) leza po bimbrze od rana, klepia sie sledziem po
twarzy, czyli KWITNIEMY!
dziekuje za zainteresowanie

K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2006-11-06 11:25:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Nov 2006 07:43:06 +0100, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Le lundi 6 novembre 2006 ŕ 06:26:25, dans <eimgul$inq$1@news.onet.pl> vous écriviez
:

>Ciekawy przyklad, tylko kilka niewielkich poprawek :
>
>- Café Za Slupem nigdy nie byla grupa newsowa
>- nigdy nie byla moderowana
>- nigdy nie umarla (i miewa sie doskonale)
>

>Ewcia

Modreujemy sie, demokratycznie - ja i jeszcze jedna osoba
jestesmy moderatory :), ale tak poza tym to grupa jest
hermetycznie zamkneita, w ten sposob nie mamy tych przedziwnych
organizmow przewalajacych sie przez grupe kuchenna, a mimo
wszystko nam sie nie nudzi :))))))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2006-11-06 11:27:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Nov 2006 10:18:42 +0100, Kyllyan <m...@w...pl>
wrote:

>hmm, czyżby mnie ktoś wyrzucił? chyba nigdy nie wysyłałem unsucscribe?

Owszem, wyslales, dawno temu. ja Cie przegonilam na Twoje
zyczenie :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2006-11-06 11:28:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Nov 2006 11:33:55 +0100, "Agata" <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>zycze...w 5 urodzny jednej z najpiekniej funckjonujacych grup pobocznych....

Dlaczego obrazasz Cafe? JAKIE poboczne, myz to mainstream, pani
kochana, mainstream!!!! nawet przepisy czasem sa

pierz, politurujacy na okazje rocznicy cala blaszana i plastikowa
zastawe :) i lancuchy, rzecz jasna
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2006-11-06 11:32:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Nov 2006 11:14:28 +0100, Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> wrote:

>Kyllyan wrote:
>(...)
>>
>Słucham? Co zmarło? Cafe jest grupą prywatną, nie moderowaną. Grup
>prywatnych moderować nie trzeba, bo nikt bez zaproszenia właściciela nie
>wejdzie do takiej grupy.
>Co do moderowania grup newsowych - jeżeli grupa ma działać na bieżąco,
>moderatorów powinno byc co najmniej trzech. Myślę, że to całkowicie
>nierealne. Fakt, że teraz zamiast odseiwać tych, ktorych nie czytam,
>wybieram tych, ktorych czytam :> No ale przy odrobinie wprawy nie jest
>to niemożliwe.

Jak to?? Ja mam przeciez zlotom korone przy nazwisku (herb taki
czy jak??) i korona oznacza moderatora - wypraszam i zapraszam,
blokuje (jakbym miala fanaberie, ale nie mam), odbouncowuje,
pilnuje jako ten pies u plota

pierz, u plota
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-11-06 13:19:34

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> [...]
> nierealne. Fakt, że teraz zamiast odseiwać tych, ktorych nie czytam,
> wybieram tych, ktorych czytam :> No ale przy odrobinie wprawy nie jest

Co rozumiem przezez grupę moderowaną? Nigdy bym nie przystąpił do grupy
w której cenzurowano by moje wypowiedzi. I Cafe nigdy taką grupą nie było.
Natomiast z tego co pamietam do tej grupy mógł przystapić każdy. I
dopiero gdyby jego wypowiedzi były takie jak np Panslawisty, czy innej
dżdżownicy to dostałby z tej grupy bana, Tak to jakoś w tej grupie było
z pięć lat temu ;)

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

18. Data: 2006-11-06 13:37:05

Od: "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> cafe to nie grupa newsowa., raczej jakos tak

przecież każdy może sobie założyć kółko wzajemnej adoracji i klepać się po
tych rozklepanych

dżdżownica

19. Data: 2006-11-06 13:38:11

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> gdyby jego wypowiedzi były takie jak np Panslawisty, czy innej dżdżownicy
> to dostałby z tej grupy bana, Tak to jakoś w tej grupie było z pięć lat

Slawku, pod haslem "moderowana" Krycha miala na mysli to, ze aby tam wejsc
trzeba otrzymac akceptacje moderatora - w Cafe Za Slupem moderatorami sa
Krysia i Art. Natomiast maile, ktore sa pisane na liste przez czlonkow
listy, nie sa moderowane. Podsumuwujac: Cafe Za Slupem jest lista dyskusyjna
zamknieta - nikt obcy bez akceptacji czlonkow Cafe nie moze ani czytac
wiadomosci, ani pisac.
Co do Twoich wspomnien, to owszem Cafe sie zaczelo od tego, ze kazdy mogl
sie tam zapisac i wiele osob tak zrobilo, ale kilka lat temu lista zostala
zamknieta, a "martwe dusze" zablokowane. Obecni czlonkowie, ktorzy za te
lata stali sie bardzo bliskimi przyjaciolmi w realnym swiecie, nie zycza
sobie, aby ktos obcy czytal to, co tam jest pisane.
Mam nadzieje, ze teraz rozwialam wszelkie Twoje watpliwosci.

20. Data: 2006-11-06 13:42:37

Od: "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> dopiero gdyby jego wypowiedzi były takie jak np Panslawisty, czy innej
> dżdżownicy to dostałby z tej grupy bana, Tak to jakoś w tej grupie było z
> [...]

Czy to nie wy marudziński byliście za psa (nie obrażać psów) u madziuni, jak
sobie założyła tę grupę na hooYa i która to grupa po początkowym owczym (nie
obrażac owiec) pędzie kucharek zdechła w ciągu dwóch miesięcy. A taka cacana
była, amerykanska.

dżdżownica

Szynka z sarny
oliwa do chleba
czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje