modrzewie

1. Data: 2000-06-08 14:05:35

Temat: modrzewie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie.Bede przycinal 3-4 metrowe modrzewie na wysokosc ok 2-2,5m.
Czy od razy ciac na docelowa wysokosc czy rozlorzyc to w czasie i ciac
kilkakrotnie.Jezeli tak to w jakich odstepach czasowych?
Czy takie radykalne ciecie moze im zaszkodzic?
Pozdrawiam Juras

2. Data: 2000-06-17 05:44:31

Temat: Re: modrzewie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy od razy ciac na docelowa wysokosc czy rozlorzyc to w czasie i ciac
> kilkakrotnie.Jezeli tak to w jakich odstepach czasowych?

Modrzewie dobrze znoszą cięcie. Rozkładanie cięcia na raty w niczym chyba
nie pomoże.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-06-19 08:16:27

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Modrzewie dobrze znoszą cięcie. Rozkładanie cięcia na raty w niczym chyba
> nie pomoże.
Dzieki ,obciolem tydzien temu I zyjemy.
Tzn modrzewie zaczynaja puszczac odrosty,Mnie sie udalo przezyc jak zona
zobaczyla co zrobilem.Ludzka kobieta.
Pozdrawiam Juras.

przenieść tuje
świerk karłowaty