moge miec taka fryzure?

1. Data: 2007-05-20 15:19:20

Temat: moge miec taka fryzure?
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

witam po raz chyba pierwszy

Mam ostatnio pomysl zeby zrobic sobie taka fryzure jak ten czarnoskory
aktor Kryminalnych zagadek Las Vegas. Jesli ktos nie kojarzy

http://entimg.msn.com/i/150/Movies/Actors3/w1LOU0188
426034_150x200.jpg

Zastanawiam sie jednak czy to mozliwe? Mam normalne 'polskie' wlosy, nie
za rzadkie, ale i nie geste jak maja czarnoskorzy. Pytam wiec grupowych
ekspertow (choc podejrzewam, ze raczej ekspertki) :)

--
body {
name: '|<o?rad Karpieszu>|';

2. Data: 2007-05-20 16:36:06

Temat: Re: moge miec taka fryzure?
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz takie naturalne afropokręcone włosy..?
Bo z prostych to chyba oczywiste że nie ma szans ;P

3. Data: 2007-05-20 17:38:43

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Pałka napisał(a):
> A masz takie naturalne afropokręcone włosy..?
> Bo z prostych to chyba oczywiste że nie ma szans ;P

wlasnie nie. mam proste ale myslalem ze mozna je jakos pokrecic.
fryzjer, szampony czy cos... nie znam sie. jak to jest z tym?

4. Data: 2007-05-20 18:44:22

Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uuuuu wiesz co - ja tam watpie, sama bym chetnie sobie wlosy zrobila w
takie afro, ale podejrzewam ze fryzjer/-ka to Ci najwyzej zrobi z wlosow
siano i na nic sie to nie zda. Niejedna trwala sie w zyciu widzialo i
niestety sprezynki nigdy nie wychodza... :/
A juz przy fryzurze o ktorej mowisz to naprawde musialyby byc
superskrecone minisprezynki...
Na moj gust - bez szans.
Ale fryzjerka nie jestem ;) Moze jakas kompetetniejsza osoba mnie zaraz
przywola do porzadku :)

5. Data: 2007-05-20 20:20:08

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> superskrecone minisprezynki...
> Na moj gust - bez szans.
> Ale fryzjerka nie jestem ;) Moze jakas kompetetniejsza osoba mnie zaraz

Według mnie może i początkowo wyjdą spręzynki, ale jeśli masz jasne lub
średnio jasne włosy, to efekt będzie marny. Taki polski baran wyjdzie,
kompletnie nie do skojarzenia z murzyńskim afro, które jest czarne, super
gęste i lśniące. Ty będziesz mał jasny puszek na głowie. Błe.
K.

duza ilosc kremow
cera
Co mam zrobić aby moje włosy nie były takie wysuszone?
Gdzie w tym kraju duże okulary?
Zdejmowanie szkieł