moja kolej :(

421. Data: 2004-07-21 06:27:12

Temat: Re: moja kolej :(
Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Nie marw się, moja tez nadeszła i bardzo mi z tym teraz dobrze. Cokolwiek
> miałoby to znaczyć.

Kurde - nie ma tego zlego co by na dobre potem nie
wyszło, nie?
(117 scenariusz)

Eulalka :)

422. Data: 2004-07-21 06:27:51

Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Zasadniczo życzę Ci aby nie było nastepnego razu.

Zasadniczo to w to nie wierzymy za bardzo, hę?

Eulalka

423. Data: 2004-07-21 07:05:09

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cdl2hk$srn$2@atlantis.news.tpi.pl,
Eulalia <e...@k...pl> typed:

> Zasadniczo to w to nie wierzymy za bardzo, hę?

Nooo, my nie, ale są tacy, którzy wierzą i niech im będzie dane.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Żyjemy w epoce fachowców, którzy nie interesują się swoim fachem.
/Peter Bichsel/

424. Data: 2004-07-21 07:37:07

Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Nooo, my nie, ale są tacy, którzy wierzą i niech im będzie dane.

A jak nie będzie to przyjmiemy do naszego grona
niewierzących (niewiernych)? ;)

Eulalka

425. Data: 2004-07-21 07:59:03

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:cdkbqc$6cb$4@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:cdipkg$er5$1@nemesis.news.tpi.pl,

> Nie chcę żebys się tłumaczyła i rozpamiętywała, tylko zwróciłam uwage na
> fakt, iz kontrola może spowodowac inne niż oczewiwane efekty. ale
oczywiści
> enie musi tak być.

Dlategoteż nie kontroluję i nie zamierzam. Jest dorosły i jeżeli zależy mu
na naszym związku to odpowiednio wykorzysta tą szansę.

> Zasadniczo życzę Ci aby nie było nastepnego razu.

Czego i ja sobie życzę :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

426. Data: 2004-07-29 20:26:35

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> dasz namiary na teksty tych rekolekcji??

http://www.zfr.pl/dzialalnosc/rekolekcje/wp2004/wiel
ki_post_2004.htm

i wiele innych tekstów na tej stronie godnych uwagi.

Margola Jedną Nogą Na Urlopie

Slub kuzyna
PRZEPRASZAM ZA RODZICOW !!!.
Klamca