moje dziecko cały czas je.

191. Data: 2007-11-29 09:37:08

Temat: Re: moje dziecko cały czas je.
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> No i zrobiły,
> tyle, ze jedne ziemniaki były rozgotowane, a inne twarde, bo im nie
> przyszło do głowy, że trzeba je gabarytami wyrównać ;-).

mnie też by nie przyszło :) ziemniaki gotuje raz na ruski rok
i jakos chyba fuksem mi sie udawalo?

-- kasica

192. Data: 2007-11-29 22:24:39

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 23 listopada 2007 (18:30:49) napisano:

> masło i oliwa też mają smak :) delikatniejszy, to fakt.

Ale ich smak jest zupełnie inny - nie smakują jak przypalone, tłuste kawałki
węgla, tak jak skwarki. My to naprawdę lubimy :).

> słyszałam nie raz o przypadkach, że ktoś ze sklepu nie może, a od krowy
> owszem. tajemnicza sprawa.

Mam dokładnie na odwrót. Mdli mnie na sam zapach mleka od krowy. Mleko
z fabryki mi nie przeszkadza.

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

193. Data: 2007-11-30 12:50:08

Od: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam nic przeciwko wegetarianizmowi, ale nie w wydaniu: "a teraz
> wywalam kotleta, nie jem wędliny i już". Jak sie podejmuje jakąś
> decyzję, to należałoby ja przemysleć, przygotowac się do tego, a nie
> liczyć, ze ktoś za Ciebie poniesie konsekwencje Twojego wyboru.
Dokladnie. Podobny problem mam ze swoja starsza corka. Ale ona to nie tylko
nie chce miesa, ale i nie chce warzyw (to ze wzgledow smakowych). Zadnych
straczkowych, kapusta tylko surowa kiszona i gotowana czerwona, gotowane
buraczki, surowa marchewka, zielony i kiszony ogorek i pomidor. Od czasu do
czasu (raz na 2 miesiace) moze byc kalafior lub troszeczke fasolki
szparagowej. Jajko tylko na twardo. Postawilam sie i powiedzialam, ze moze z
miesa zrezygnowac gdy rozszerzy menu roslinne.

Kasia

194. Data: 2007-11-30 14:13:59

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):

> [...]
> byc kalafior lub troszeczke fasolki szparagowej. Jajko tylko na
> twardo. Postawilam sie i powiedzialam, ze moze z miesa zrezygnowac gdy

I co? Zaczęła jeść? Moja pewnie na złość mi umarłaby z głodu.

Ha, a wczoraj w ramach eksperymentu zrobiłam kotlety z fasoli. Moga byc,
poza tym, ze przypominaja tekturę;-). Dziecko pyta, co możnaby zrobić
na przyszłość, żeby były wilgotniejsze no jak to co - skwarek
dołożyć;-). A teraz dziecko biedne będzie te kotlety jadło, jadło,
jadło, za każdym razem, jak reszta rodziny bedzie jadła różne rzeczy.
Trudno.

Justyna
GG 6756000

O chłopcach dla chłopców