Re: moje dziecko cały czas je.

From: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: moje dziecko cały czas je.
Date: Fri, 30 Nov 2007 13:50:08 +0100

news:fi4eiv$3q0$1@inews.gazeta.pl...

> Ja nie mam nic przeciwko wegetarianizmowi, ale nie w wydaniu: "a teraz
> wywalam kotleta, nie jem wędliny i już". Jak sie podejmuje jakąś
> decyzję, to należałoby ja przemysleć, przygotowac się do tego, a nie
> liczyć, ze ktoś za Ciebie poniesie konsekwencje Twojego wyboru.
Dokladnie. Podobny problem mam ze swoja starsza corka. Ale ona to nie tylko
nie chce miesa, ale i nie chce warzyw (to ze wzgledow smakowych). Zadnych
straczkowych, kapusta tylko surowa kiszona i gotowana czerwona, gotowane
buraczki, surowa marchewka, zielony i kiszony ogorek i pomidor. Od czasu do
czasu (raz na 2 miesiace) moze byc kalafior lub troszeczke fasolki
szparagowej. Jajko tylko na twardo. Postawilam sie i powiedzialam, ze moze z
miesa zrezygnowac gdy rozszerzy menu roslinne.

Kasia