Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!

Data: 2005-05-30 10:27:58
Temat: Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl>

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:d7els6$ot3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
> wiadomości news:d7ehmi$md2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie chodzi o mnie, ale o Pana Boga.
> Przecież ludzie żyjący w konkubinacie, czy uprawiający stosunki
> pozamłażeńskie nic złego mi nie zrobili.
> Natomiast jeszcze nie słyszałem o rozgrzeszniu bez pojednania z Bogiem.

Pan Bóg nie pyszczy na newsach. Uczy miłosci. Nie chodzi zatem o Niego.
Chodzi jak najbardziej o Ciebie, bo to Ty tutaj wytykasz ludziom życie
niezgodne z Twoim poglądem (który trudno mi utożsamić z chrześcijaństwem,
może z polską odmianą katolicymu jedynie)

Wybiórczo naśladujesz Jezusa, powtórzę. I popełniasz grzech pychy - jeden z
siedmiu głównych. Belka Ci z oka wystaje, mój drogi.

Margola