moje małżeństwo to jakaś paranoja!

391. Data: 2005-05-30 15:22:13

Temat: Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel.G" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d7fa60$1j3$1@news.onet.pl...
> Ale my w twoich widzimy krzaczki a w jej polskie literki ot roznica
> Samolubku

Nie bede robił statystyki.
Tobie bede odpowiadal bez polskich liter.

Dariusz Drzemicki

392. Data: 2005-05-30 15:44:56

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki napisał(a):
<ciach>

> Możesz jaśniej? I odpowiadaj za siebie. Może ulegasz iluzji, że Twoje
> poglądy podzielają miliony?

Tak mysle ze przemawia za miliony osob ktore uprawiaja seks
przedmalozenski i za te reszte ktora nigdy nie uprawiala nie byla
uswiadamiana i pozniej kobieta zdziwiona ze malo je a tyje.

Pozdrawiam Gabriel

393. Data: 2005-05-30 15:48:32

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki napisał(a):
> Użytkownik "sveana" <s...@N...com> napisał w wiadomości

> Miłość Boga i bliźniego.
> Rozrywka i odpoczynek jest tylko dodatkiem i dlatego należy je traktować
> umiarkowanie.

No wiesz tak mowisz o milosci boga a chyba nie doczytales tego co wazne.
Jak bardzo wazny jest odpoczynek. Dzien swiety... a niedziela np takim
dniem jest. Wiec Twoje wypowiedzi przyjmuje jako SLOGANY, ktorych nie
bardzo rozumiesz. Widzisz co czytasz ale to do Ciebie nie dociera, moze
zamiast slepo patrzec postaraj sie zrozumiec co czytasz w bibli.

394. Data: 2005-05-30 16:10:34

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

395. Data: 2005-05-30 16:14:46

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał(a):

> Och, praszam. Zapomniałam o żałosnych osobnikach, wymagających od
> 'towaru' 'świeżości', bo inaczej pewnie umarliby z ubawy, że 'może
> tamten miał większego?'
>

> --dusz.
Po slubie (KOSCIELNYM) maz do zony kochanie pokaze ci penisa i wyciaga a
mloda zona do niego (cnotliwa) Skarbie to jest ptaszek penisa to ma
Jozek z pod 4 :P

Piona za komentarz

Pozdrawiam Gabriel

396. Data: 2005-05-30 19:23:32

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy czytałem gsk naprawdę współczyłem im obojgu

> ciekawe że gsk nie odpowiedziała na to pytanie

nie fundowała firma. Nie powinien jechać według mnie. Jacku -
odpowiedziałam.

> nie dość że starał się zrobić jej radość to jeszcze miał fantazję, czy nie
> świadczy to o tym że bardzo chciał aby wproawdzić w jej życie coś
> niesamowitego,
> ciekawe ile kobiet dostało takie kwiaty ?

potrzebowałam wtedy męża, a nie kwiatów.

> nawet
>
> Ja też nie wierzę.

Mój pamiętnik pisałam zawsze w ciszy, czasami przy świeczce, tak, żeby był
klimat. Teraz nie mam możliwości zrobienia tego "klimatu".

> Brawo, ciekawe co zrobi gsk

Nie pójdę. Bo czuję się dobrze.Jestem emocjonalna i zawsze byłam, może po
porodzie bardziej niż zwykle, ale wcale nie jest tak, że myślę o śmierci i,
że świat mi się całkiem zawalił. Poprostu wkurzył mnie mój mąż, a ja właśnie
tak to w nerwach opisałam.

Serio.

Nic z tego.

> Pozdrawiam
>
> Jacek
>
> PS. gsk przeczytaj post Oli uważniej.

Przeczytałam. Dzięki za dobre słowo.
G.

397. Data: 2005-05-30 19:24:17

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "'madzik'" <m...@g...niet.pl> napisał w wiadomości

> Może i tak jest, pytanie tylko co pozostało w głowie jej męża, kiedy
widział
> jak zareagowała na jego powrót z kwiatami.
>
> Jacek

Przyzwyczaił się do moich reakcji i nie reaguje.
G.

398. Data: 2005-05-30 19:27:04

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> napisał w
wiadomości news:d7fb82$1f6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Może i dzieci potrzebują, ale oni nie potrzebują. Nie chcą adoptować. Po
> prostu. I co wtedy?

Wychodzi szydło w worka.

> Wiesz, mam propozycję -- zacznijmy rozmawiać z pominięciem religii, bo
> takie małe żuczki, jak ja, do których żaden bóg osobiście nie przemawia,
> są z góry skazane na klęskę.

Po ludzku najlepiej być egoistą.

Dariusz Drzemicki

399. Data: 2005-05-30 19:28:46

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-05-27 19:04:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Jacek* skreślił te oto słowa:

> Drugie pytanie brzmi - jak się będzie czuł jej mąż gdy kiedyś sobie
poczyta
> wynurzenia żony na forum publicznym...
>
> --
> Lia

Mój mąż czasami stoi za moimi plecami, zna mnie bardzo dobrze i wie, co
piszę. Nie chce mu sie tego czytać, nawet mój pamiętnik nie wzbudza w nim
zainteresowania, bo wie co tam jest. Generalnie zasada jest taka:jak jest mi
dobrze w życiu to nic nie piszę, jak jest mi źle to piszę. Wniosek jest
taki, że w pamiętniku są same użalania się nad życiem, w związku z tym nie
interesuja go moje wywody, ani te na forum publicznym, gdzie i tak nikt
mnie nie zna, ani te w pamiętniku.
G.

400. Data: 2005-05-30 19:29:26

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> Najpierw się wścieknie, a potem pójdzie po rozum do głowy.

Nie działa to na niego - niestety, czasami chciałabym, zeby się wkurzył -
nic z tego.
G.

Przeminęło z wiekiem
cisza na grupie