Re: moje sny niedługo mnie wykończą

1. Data: 2003-02-21 07:17:27

Temat: Re: moje sny niedługo mnie wykończą
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Feb 2003 17:39:07 +0100, tycztom wrote:

>Wracając to tematu: to o czym piszesz jest bardzo satysfakcjonującym
>rozwinięciem jednej (z wymyślonych, doświadczonych przeze mnie) podgrupy
>snów: "metaforyczne". Czy Twoja psychoanaliza ogranicza/rozpościera się na
>"dekodowaniu" metaforycznych przesłanek o nas samych? (nie twierdzę, że to
>mało:)

Tak, moja psychoanaliza polega miedzy innymi na interpretowaniu mysli i odczuc, a
takze i snow sensie metaforycznym. To niezmierzone bogactwo informacji o nas
samych.

>A co w przypadku wyśnionego proroctwa? (miewasz prorocze sny?).

Tak, zdarzylo mi sie wielokrotnie, ze przewidzialam we snie to, co sie mialo
przytrafic. Byly to zle sny, ktore mialy sie sprawdzic choroba lub innym
niepomyslnym wydarzeniem. Kiedys przysnil mi sie moj zmarly mlodszy brat, ktory
ostrzegl mnie przed moim piciem i stalam sie abstynentka.

Serdecznie pozdrawiam,

Magda N

1. Data: 2003-02-21 08:00:07

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Nawrocka wrote:

[ciach]

> [...]
> innym niepomyslnym wydarzeniem. Kiedys przysnil mi sie moj zmarly mlodszy
> brat, ktory ostrzegl mnie przed moim piciem i stalam sie abstynentka.

No właśnie...
Kontynuując: przypadek mojej Babci (rok. 1945). Na wojnie zginął jej Ojciec.
Przyśnił jej się zmarły brat, wziął ją za rękę i zaprowadził do znajomego
lasu - dalsza opowieść to b. plastyczny obraz odkopywania - jakiś mech itd.,
witania się z Ojcem i zakopywania go "żywego" z powrotem...
----------------------

A co powiesz na mój podział?

- całkowicie "kosmiczne"
- sybmolizujące coś (metafory itp.)
- proroczo symbolizujące "nastroje" z którymi spotkamy się w przyszłości
- prorocze sytuacje które wydarzą się w przyszłości

Może coś dodasz, albo odrzucisz? :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-02-21 10:01:46

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 09:00:07 +0100, tycztom wrote:
> [...]
>- proroczo symbolizujące "nastroje" z którymi spotkamy się w przyszłości
>- prorocze sytuacje które wydarzą się w przyszłości

Sny ostrzezenia, jak w moim przypadku.

Magda N

Nienawiść przechodzi w miłość??
Wychowanie dzieci