Re: monotonna dieta

Data: 2004-01-11 14:56:35
Temat: Re: monotonna dieta
Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:btprhk$q6u$1@inews.gazeta.pl...

> A, niech tam. Może stracę a może nie. Jestem u Karoliny w kf, więc nie ma
> znaczenia, że odpiszę na jej post grupie.

Ma znaczenie, bo skoro zauważyłeś to co piszesz powyżej... to po pierwsze
nie odpisujesz Karolinie, po drugie kolejne osobiste wycieczki "spokojnych
optymalnych" z prawidłowym poziomem b12;)))

> To co pisze Karolina jest nieobiektywne i stronnicze.

Tak jak spora część tekstów pisanych przez osoby stosujące DO, a Twój można
określicz wzorcowo stronniczym.

"&#8222" - co to za wstawki pojawiające się kilkanaście razy w tym poście,
przez co ciężko się go czyta?

> ...Karolina poznała opinie lekarzy z DCO, którzy jakoby stwierdzili, że ŻO
&#8222;
> nigdy nikogo nie wyleczyło z choroby nowotworowej&#8221;. To muszą być nie
lada
> geniusze!!! Obserwują oni na bieżąco wszystkich stosujących ŻO i wiedzą.
Oni
> to po prostu wiedzą. Złośliwość i głupota ludzka jest bez dna. ...

To samo napisz w stosunku do JK, on wie nawet nie ma poglądów... Zresztą, to
on określa co jest "wiedzą" i kto ją ma... Człowieku co Ty wogóle
wypisujesz?

> P.S. Kochani grupowicze, nie pisze się &#8222;tłuszczy&#8221; ale
&#8222;tłuszczów&#8221;. Nie
> należy bać się końcówek &#8222;ów&#8221;, one też należą do języka
polskiego.

Szanowny DF, przestań te dziwne "&#8222" stosować, bo nie sposób czytać
takie posty!

Pozdawiam,
Adam