montaz mebli kuchennych

1. Data: 2007-04-25 11:53:25

Temat: montaz mebli kuchennych
Od: Maciek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zamawiam wlasnie szafki kuchenne i zastanawiam sie czy nie
zamontowac ich samemu. W miejscu gdzie kupuje szafki za montaz licza
sobie 10% wartosci mebli, co wyniesie prawie 1000zl. Czy latwo jest
zamontowac takie szafki, czy lepiej dac sobie spokoj.

pozdr. Maciek

2. Data: 2007-04-25 14:01:41

Temat: Re: montaz mebli kuchennych
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> [...]
> sobie 10% wartosci mebli, co wyniesie prawie 1000zl. Czy latwo jest
> zamontowac takie szafki, czy lepiej dac sobie spokoj.

Tam, gdzie ja kupowałam meble kuchenne tez liczyli sobie 10% od wartości
mebli plus dodatkowe opłaty za podłączenie urządzeń. Facetom zajęło to
prawie 2 dni ostrej pracy. Fakt, że zapłaciłam sporo, bo około 1500zł,
ale wątpię, żeby udało nam się zamontować te meble we własnym zakresie
sprawniej albo równie dobrze. Jeśli nie masz doświadczenia w montażu
mebli, to raczej sobie odpuść. I jeszcze jedna rzecz - podłączenie gazu,
czy wody lepiej żeby robiła osoba z uprawnieniami, a taka zapewne będzie
wśród ekipy montażowej.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-04-25 14:37:44

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <p...@i...pl> wrote in
s.com:

> [...]
> sobie 10% wartosci mebli, co wyniesie prawie 1000zl. Czy latwo jest
> zamontowac takie szafki, czy lepiej dac sobie spokoj.

A jak cos sie nie bedzie zgadzalo?

e-Shrek

4. Data: 2007-04-25 15:14:20

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

jak masz dwie lewe ręce, to sie nie zabieraj.
i też nie trzeba być facetem żeby sobie poradzić

5. Data: 2007-04-25 19:00:23

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie 10% wartosci mebli, co wyniesie prawie 1000zl. Czy latwo jest
> zamontowac takie szafki, czy lepiej dac sobie spokoj.

Jak masz 2 lewe ręce to się nie zabieraj. Jak masz czas, chęci i zrobiłeś
już kiedyś kilka dziurek wiertarką to sobie poradzisz.
Musisz mieć kogoś do pomocy i dasz sobie radę. Jak masz zapłacić 1000 zł i
patrzeć jak oni to robią to chyba lepiej samemu.

Tomek

6. Data: 2007-04-25 20:38:43

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:f0o8gn$ebd$1@news.onet.pl...

> [...]
> Musisz mieć kogoś do pomocy i dasz sobie radę. Jak masz zapłacić 1000 zł i
> patrzeć jak oni to robią to chyba lepiej samemu.

Pod warunkiem, że wszystkie elementy idealnie zgadzają się z zamówieniem.
Ja bym nie ryzykowała samodzielnego montażu mebli robionych na zamówienie.
Jak składają ci, u których zamawiasz szafki, to w razie jakichś kłopotów, to
oni mają ból głowy, a nie Ty.
Anka

7. Data: 2007-04-26 07:25:11

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak składają ci, u których zamawiasz szafki, to w razie jakichś kłopotów,

No to nie wiem, gdzie trzeba zamówić, żeby wymiary się nie zgadzały. Dotną
ci szafkę na miejscu ?

Tomek

8. Data: 2007-04-26 08:11:43

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Tomek* wyszczebiotał(a):

> No to nie wiem, gdzie trzeba zamówić, żeby wymiary się nie zgadzały.

A ściany masz idealnie proste?

> Dotną ci szafkę na miejscu ?

Tak.
Mamy w ciągu szafek taką półkę na butelki. Dopiero po ustawieniu i
wypoziomowaniu wszystkich szafek docięto tą półkę dokładnie na wymiar.
Tak samo blat - dopiero jak szafki zostały ustawione i wypoziomowane docięto
blat z niewielkim zapasem na listwy wykończeniowe.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

9. Data: 2007-04-26 10:25:16

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swięta racja, jesli nie kręciłeś wkrętów do takiego materiału to możesz
sobie zniszczyć otwory pod zawiasy, jeśli cos w kuchni okarze sie
"krzywe" to nie Ty będziesz sie musiał o to martwić, niuansów jest
sporo...ale do odważnych świat należy:)
Pdr.Mariusz

Tomek wrote:
> [...]

Jak odnowić pergolę?