mop a panele

1. Data: 2004-12-13 13:42:55

Temat: mop a panele
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dniach mam zamiar kupic mopa, takiego kudlatego z paskami (nie
sznurkami), do terakoty bedzie chyba najbardziej optymalny. Mam w mieszkaniu
takze panele, ale ze kasy zbytnio nie mam to mam pytanie, jaki efekt daje
mycie paneli podlogowych mopem ?

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

1. Data: 2004-12-13 14:04:36

Temat: Re: mop a panele
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-13 14:42 +0200, Użytkownik Daniel Jakubowski napisał :
> [...]
> takze panele, ale ze kasy zbytnio nie mam to mam pytanie, jaki efekt daje

Rozmazany.
Kup sobie lepiej taki odciskany (gabka z odciagiem) na kiju. Zeby nie
bylo beznadziejnych smug trzeba "jechac" z panelem.

Edytka [edymon]

Fajny mam nosek?;-)
www.edytka.host.sk

1. Data: 2004-12-13 14:06:22

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam kasy na odkurzacz ma sie rozumiec ;)

1. Data: 2004-12-13 14:08:41

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> wrote in message
> [...]
mieszkaniu
> takze panele, ale ze kasy zbytnio nie mam to mam pytanie, jaki efekt

hihi, jak zwykle sprawdzi się stara usenetowa prawda: niezaleznie od
zadanego pytania, udzielone odpowiedzi będa wzajemnie sprzeczne :)
Ale do rzeczy: efekt będzie bardzo dobry. Tylko wode odciskaj
porządnie, żeby się nie lało po panelach, a i do mycia jakiegoś
zajzajera używaj (nie, nie grupowego zayzayera, chodziło mi raczej o
pronto do paneli albo coś w tym stylu), to i żadne smugi się nie
porobią.

J.

1. Data: 2004-12-13 15:08:03

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisal(a):

> Rozmazany.
> Kup sobie lepiej taki odciskany (gabka z odciagiem) na kiju. Zeby nie
> bylo beznadziejnych smug trzeba "jechac" z panelem.

a do plytek on tez bedzie dobry ?

1. Data: 2004-12-13 15:10:46

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisal(a):

> [...]
> zajzajera używaj (nie, nie grupowego zayzayera, chodziło mi raczej o
> pronto do paneli albo coś w tym stylu), to i żadne smugi się nie

a bez tego pronta ? nie dalo by rady ? jeszcze jedno: tak ogolnie to
styknalby sam mop do utrzymania czystosci na panelach i terakocie czy dobrze
by miec odkurzacz ?

1. Data: 2004-12-13 15:38:31

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:styysnkbuips.dlg@boncki.wolin.pl...
> [...]
mieszkaniu
> takze panele, ale ze kasy zbytnio nie mam to mam pytanie, jaki efekt daje

Do mycia paneli nalezy zakupic mop plaski. Radze zainwestowac w przyzwoity
(Vileda, Leifheit), a nie w podróbki. Moze byc ze zdejmowana, lub tez
wyciskana scierka mopa. Sznurkowy, ani listkowy mop sie do tego celu nie
nadaje.
Po dokladnym wycisnieciu myjesz panele wilgotnym (lecz nie mokrym) mopem
WZDŁUŻ panelu (nie w poprzek). Uzyj Panelinu, Sidoluxu lub innego
specjalistycznego srodka do mycia paneli.
Do terakoty uzywaj tego samego mopa, lecz scierke mopa kup twardsza. Z 1
kijem i 2 pólprofesjonalnymi scierkami mopa bedziesz myl dluuuugo. Scierki
mopa sie pierze a ich odpornosc to ca kilkaset pran dla dobrego sprzetu.
Nie zaluj pieniedzy na zakup dobrego mopa. Zwróci sie wielokrotnie -
dlugoscia uzywania.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-12-13 15:47:50

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisal(a):

> [...]
> mopa sie pierze a ich odpornosc to ca kilkaset pran dla dobrego sprzetu.
> Nie zaluj pieniedzy na zakup dobrego mopa. Zwróci sie wielokrotnie -

I bez odkurzacza sobie poradze ?

1. Data: 2004-12-13 15:50:44

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-13 16:08 +0200, Użytkownik Daniel Jakubowski napisał :

> a do plytek on tez bedzie dobry ?

Pewnie. Bardzo dobrze zbiera brud w te swoje rowki.

Edytka [edymon]

Fajny mam nosek?;-)
www.edytka.host.sk

1. Data: 2004-12-13 15:51:38

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-13 16:38 +0200, Użytkownik Lesio5 napisał :
[ciach].
> Nie zaluj pieniedzy na zakup dobrego mopa. Zwróci sie wielokrotnie -
> dlugoscia uzywania.

Szczera prawda!!!!

Edytka [edymon]

Fajny mam nosek?;-)