mop parowy

1. Data: 2009-08-30 17:28:49

Temat: mop parowy
Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiele słyszałem od znajomych o zaletach mopa parowego. Namawiali mnie na
zakup takiego (nie wskazując na żadną markę). W domu wszędzie kafle na
podłodze (ok 150 m2)
Mam w związku z tym pytania:
1. Jakiego typu mopa zakupić, aby mycie było jak najszybsze i efektywne?
2. Jakiego typu mopy występują, akumulatorowe, sieciowe ?
3. Jeśli posiadacie jak oceniacie przydatność ?

Ewentualnie czym się kierować przy zakupie ?

Pozdrawiam
Kadafi

2. Data: 2009-08-30 22:14:47

Temat: Re: mop parowy
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

kadafi pisze:
> [...]
> 3. Jeśli posiadacie jak oceniacie przydatność ?
>
> Ewentualnie czym się kierować przy zakupie ?

Te co reklamują w TV marketach można dosatać za 1/3 ceny od skośnookich
sprzedawców.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

3. Data: 2009-09-01 08:09:10

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te co reklamują w TV marketach można dosatać za 1/3 ceny od skośnookich
sprzedawców.

Ja kupiłem niedawno taki mop na Allegro z firmy z Białegostoku za 119 pln
plus przesyłka. W domu mam parkiety i trochę terakoty. Jak na razie jestem z
niego zadowolony. To co pokazują w TV jak cudownie usuwa plamy to fikcja.,
ale do systematycznego mycia-odświeżania podłogi jest naprawdę fajny. Nie
trzeba za każdym razem moczyć go w wiadrze tak jak tradycyjny mop i jest
gotowy do użycia natychmiast. Jeżeli myję całe mieszkanie to po umyciu
części mieszkania płuczę te nakładkę pod bieżącą wodą. Podsumowując to
jestem z niego zadowolony.

Cezar

jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
Jak zrobić regał z płyt gipsowych