może sałateczke, POMOCY!

1. Data: 2002-09-25 13:42:55

Temat: może sałateczke, POMOCY!
Od: "lisio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wszystkim Żarciomaniakom :)

Mam zamiar zrobić cóś końkretnego - jakaś sałatka.
Posiadam bardzo skromne składniki w kuchni:
pyry, jajeczka, selerek w occie, kukurydza, przyprawki itp, bełtacze
(majonez, winegret, itp.)

macie jakieś pomysły w co to połączyć?

--
Pyzdry
lisio

l...@p...onet.pl
GG 1651349
howuser&userid=3358368

1. Data: 2002-09-25 14:07:14

Temat: Re: może sałateczke, POMOCY!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisio" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Posiadam bardzo skromne składniki w kuchni:
> pyry, jajeczka, selerek w occie, kukurydza, przyprawki itp, bełtacze

nawet jesli uzyjesz do salatki tylko pokrojonego pora, gotowanych jajek i
kukurydzy, to wyjdzie Ci cos calkiem smacznego. Pora radze przekroic wzdluz
na pol a potem w cieniutkie polplasterki, najlepiej tylko biala i
jasnozielona czesc. Potem go posol i zostaw na jakies 20 minut, niech sie
przegryzie. I juz, wymieszaj z pokrojonymi jajkami, kukurydza, majoneze i
sola. Selera bym w to nie wkladala, bo popsujesz smak.
Smacznego :) Tylko lepiej nie chuchac komus prosto w nos po salatce porowej.
Ja bardzo ja lubie, ale troszeczke sie po niej smierdzi. Jelis chcesz
zalagodzic smak pora, to radze wymieszac majonez z gesta smietana, byle nie
za stara i kwasna, jakas 18%.

wkn

1. Data: 2002-09-25 14:42:34

Od: "lisio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisio wydaje dżwięki następujące:

: nawet jesli uzyjesz do salatki tylko pokrojonego pora, gotowanych
: jajek i kukurydzy, to wyjdzie Ci cos calkiem smacznego. Pora radze
: przekroic

(ciach)
a gdzie ja mówiłem że mam pora? ;) buuuu

Selera bym w to
: nie wkladala, bo popsujesz smak.

a spróbuję coś wykimbinować na małym skrawku sałatki. podziele się jak mi to
wyszło. W sumie te selery to nie w occie tylko lekko potraktowane kwaskiem
cytrynowym. No zobaczym...

--
Pyzdry
lisio

l...@p...onet.pl
GG 1651349
howuser&userid=3358368

1. Data: 2002-09-25 16:24:37

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
Tam byly pyry czyli inaczej ziemniaki
To troche zmienia sprawe.
Kropelka

1. Data: 2002-09-25 16:32:51

Od: "lisio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Tam byly pyry czyli inaczej ziemniaki

Wkn bo ja jestem z lasu i z wielkopolski (poznań*) a tam same pyry!!!
(czytać ziemniaki) cha cha cha cha

: To troche zmienia sprawe.

Diametralnie!!!
W pierwszej chwili sam nie zajarzyłem - ktoś mnie uświadomił (thx), i za
ostatnie grosze w kieszeni kupiłem tego pora buhahahaha

Jutro (czwartek) wrzucam przepis co z tego połączenia wyszło

* sprawa grupowa skąd kto jest

--
Pyzdry
lisio

l...@p...onet.pl
GG 1651349
howuser&userid=3358368

1. Data: 2002-09-25 17:22:59

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"lisio" <l...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
amsegm$90k$...@t...icpnet.pl...
> [...]
> Posiadam bardzo skromne składniki w kuchni:
> pyry, jajeczka, selerek w occie, kukurydza, przyprawki itp, bełtacze

Czesc
Zrob majonez mocno-musztardowy i wymieszaj z utartym selerem.

Masz klasyczna francuska salatke "celéri-rémoulade"

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-09-25 19:57:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lisio wydaje dżwięki następujące:
>
> (ciach)
> a gdzie ja mówiłem że mam pora? ;) buuuu

no tak, ja zamiast pyry to przeczytalam pory, sorki

wkn

Lasania
Kuchnia Chińska itp.
zupa pieczarkowa-pytanie