mózg

11. Data: 2017-08-29 18:55:58

Temat: Re: mózg
Od: Szyk Cech <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2017 o 17:21, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:
> zesrałeś się? o ja cię kręcę...

Tobie jednak nie warto odpowiadać, bo od razu człowieka z gównem mieszasz...

12. Data: 2017-08-29 20:20:54

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tobie jednak nie warto odpowiadać, bo od razu człowieka z gównem
> mieszasz...

to była odpowiedź? przepraszam, nie czytałem bo zapachniało mi niestety
doktryną unii europejskiej...
proszę zrozumieć, nie mam nic przeciwko osobom, mam uwagi co do systemu...

13. Data: 2017-08-29 21:08:37

Od: Szyk Cech <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2017 o 20:20, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:

> to była odpowiedź? przepraszam, nie czytałem bo zapachniało mi niestety
> doktryną unii europejskiej...
> proszę zrozumieć, nie mam nic przeciwko osobom, mam uwagi co do systemu...

Czemu ciągle gadasz o tej Unii Europejskiej?!? Przecież wiadomo, że to
kupa g*. A moja odpowiedź na wiadomość początkową tego wątku nie miała z
tym nic wspólnego...

14. Data: 2017-08-30 19:14:34

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja podobno "nie ogarniam"...

15. Data: 2017-08-30 19:37:25

Od: Szyk Cech <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.08.2017 o 19:14, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:
> ja podobno "nie ogarniam"...
Skup się! Poczytaj przytoczone odniesienia. A na pewno dasz radę. A jak
coś szczególnego Cię interesuje z tego co napisałem, to możesz śmiało
pytać - spróbuję odpowiedzieć, albo znaleźć odpowiednią literaturę...

16. Data: 2017-09-16 22:29:02

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawe jest to, że (lekarze) nie bronią chorym ani oglądania tv ani
słuchania radia, co Wy na to?

17. Data: 2017-09-17 09:42:46

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
<N...@g...pl> napisał w wiadomości
> ciekawe jest to, że (lekarze) nie bronią chorym ani oglądania tv ani
> słuchania radia, co Wy na to?

TV i radio nadaje tylko reklamy i napedza im klientow.
Zapytaj lekarza co sadzi o informacjach szerzonych w Internecie.
S*

18. Data: 2017-09-17 12:18:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawe jest to, że (lekarze) nie bronią chorym ani oglądania tv ani
> słuchania radia, co Wy na to?

Nie wiem czy napisałeś prawdę.
Odbiornika TV nie ma w większości szpitali, na sali z hospitalizowanymi,
zdaje się po to właśnie by szybciej wracali do zdrowia.
Po za tym, prawdopodobnie nie robią tego, bo nie wiedzą, jakie horoby tego
wymagają.
A są takie, że TV może pomagać w zdrowieniu, pewnie np złamanie nogi, by
poprawić nastruj,
ale i takie, zwyczajne pozornie nie związane z muzgiem, powodujące niehęć do
TV.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

slang lekarski
Dlaczego wirusy nie są uważane za żywe istoty?
Perkun - projekt z AI
Jan Gietka hepatolog opinia
Jacek Juszczyk, opinia