Re: mrówki w drzewie - gorąca prośba o pomoc

Data: 2004-06-02 20:53:52
Temat: Re: mrówki w drzewie - gorąca prośba o pomoc
Od: "agunia" <a...@w...home.pl>

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c9iuut$4ch$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Umiera ?

> Strzelam ! 50 lat.

Nie jestem specjalistą od drzew ale wydaje mi się, że na razie chyba nie
umiera, chociaż w zeszlym roku dość wczesnie zrzucil liście a w tym roku
dość późno liście się pojawiły (ale to chyba przez tę zimną wiosnę). Ponadto
zauważyłem ze sporo gałęzi ma uschniętych/zdrewniałych ale jeciony tak chyba
wlasnie mają. Boję się jednak ze prędzej czy pożniej drzewo może zacząć
powoli umierać bo to mijesce za dobrze nie wygląda. A nie chcialbym pozbawic
sie drzewa ktore ma kilkadziesiat lat i jest w zasadzie jedynym tak duzym
drzewem na dużej wiejskiej działce (ok 4000 m). Stąd moaj prośba

grzegorz