Re: mrożenie kukurydzy z puszki???

1. Data: 2004-10-02 10:29:34

Temat: Re: mrożenie kukurydzy z puszki???
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 2 octobre 2004 ŕ 07:29:34, vous écriviez :

> Proszę.... Czy jest Ktoś, kto mógłby mi odpowiedzieć? :-(

Ja ci moge odpowiedzec : nie mam pojecia.

Ewcia

ps. najlepiej sprawdz, i napisz.

--
Niesz

1. Data: 2004-10-02 15:24:46

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mrozilam - kukurydza nie stracila swoich walorow smakowo- zapachowych,
ani nie zmianila konsystencji po rozmrozeniu.
Wazne, zeby nie przechowywac jej w puszce (podobnie konserwowanego groszku
itp puszkowatych przetworow. Podobno jakies reakcje zachodza po otwarciu
puszki. Moze ktos to fachowo wyjasni

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-10-04 17:37:58

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam post wyzej - to działa :-))
Larysa

Czas na kiszenie kapusty???
Powidla dyniowo -jablkowe lyb dynia + dowolny owoc.
chałwa
Biała czekolada
Jak kurczak to kurczak :))