muffinki Krysi

1. Data: 2002-10-15 08:23:39

Temat: Re: muffinki Krysi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Oct 2002 10:37:07 +0200, "Joanna" <j...@e...pl>
wrote:

>Ostatnio były na liście - a ja nie mogę znaleźć...
>Wtedy, kiedy były, byłam pewna, że je wcześniej spisałam i nie
>zapamiętałam..
>A teraz kupiłam foremki i nie mogę znaleźć przepisu - pomóżcie !!!

moje czy czyje inne? ja niewinna, wysoki sadzie ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-15 09:21:25

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:i3knqu4g7hh9u6ii3ap9g7o27birrpatf2@4ax.com...

> moje czy czyje inne? ja niewinna, wysoki sadzie ;))
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

ona niewinna, to Magda Basset podawala przepis na muffins, a niedawno
zurawinka cos tez wklepywala.
AniaK swiadkowa

1. Data: 2002-10-15 09:25:31

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam:

Autor:Magdalena Bassett (m...@w...net)
Temat:Muffins x 2
Original Format
Grupy dyskusyjne:pl.rec.kuchnia
Data:2001-03-08 19:23:27 PST

Muffins wymagaja specjalnej formy do pieczenia. Wyglada ona jak plaska
blacha z 9 lub 12 foremkami uczepionymi u spodu. Odleglosc miedzy
wycieciami tych foremek jest okolo 2-3 cm. Foremki moga miec plaskie dno
i skosne cianki lub byc w ksztalcie malych babeczek. Fakt, ze sa
polaczone w plaska blache umozliwia pieczenie ciasta bardzo luznego,
ktore rozlewa sie w przerwy miedzy poszczegolnymi muffins i tworzy
czapeczke, ktora korzystajac z ciepla tej plaskiej czesci blachy piecze
sie bardziej niz "szyjka" i powoduje swietny wierzch, o krochej skorce i
pulchnym srodku. Pieczac muffins w pojedynczych babeczkach nie da sie w
pelni uzyskac tego efektu. Moje przepisy sa na 12 muffins w odpowiedniej
formie.

Muffins Nr. 1 (12 muffins)
Blache do muffins wysmarowac dokladnie maslem w kazdym otworze i caly
wierzch pomiedzy otworami.
Rozgrzac piec do 190C/375F.
250 ml mleka
1 jajko
2 lyzki stopionego masla
3/4 szklanki otrebow
Zmieszac, odstawic na 10 minut, nastepnie dodac
3/4 szklanki
rodzynek
nasion slonecznika
posiekanych wloskich orzechow
bialej maki
1/3 szklanki brazowego cukru
2 lyzeczki polskiego - 4 amerykanskiego proszku do pieczenia
1 lyzeczka sody
Wymieszac, rozdzielic miedzy foremki, piec 20 minut albo az patyczek
wyjdzie czysty.

Muffins Nr. 2 (12 muffins)
Blache do muffins wysmarowac dokladnie maslem w kazdym otworze i caly
wierzch pomiedzy otworami.
Rozgrzac piec do 200C/400F.

250 gr maki
160 gr cukru
2 lyzki maku
1 lyzeczka polskiego - 2 amerykanskiego proszku do pieczenia
Polaczyc powyzsze suche skladniki w misce, nastepnie osobno polaczyc
220 ml mleka
50 ml oleju
1 lyzka startej skorki cytrynowej
1 lyzka soku cytrynowego
1 jajko, roztrzepane
dodac do suchych, wymieszac zaledwie tylko az nie bedzie suchych grudek
maki. Przelozyc do blachy, piec 20-25 minut az patyczek wyjdzie czysty.

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-10-15 10:09:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ona niewinna, to Magda Basset podawala przepis na muffins, a niedawno
>zurawinka cos tez wklepywala.
>AniaK swiadkowa

a to dobrze, bo mysllam, ze mi mozg sprochnial do reszty

Trys rsbA

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-15 12:38:41

Temat: Re: muffinki Krysi (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>a to dobrze, bo mysllam, ze mi mozg sprochnial do reszty
>
>Trys rsbA

..:)))))))))

AgataW (wrednie)

1. Data: 2002-10-15 13:58:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Oct 2002 12:38:41 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>..:)))))))))
>
>AgataW (wrednie)

nei ma sie z czego smiac, jak bedziesz duza, to tez Ci zacznei
prochniec

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-15 18:49:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Oct 2002 21:14:42 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>Krysiu, pociesz ja, no zrób to za mnie.
>;-)
>A nawet jak "spróchnieje", to dopiero bedzie mogla sobie uzywac.
>--
>Pozdr. Jerzy Nowak
>
>"Learn the rules. Then break some."

cicho tam! To przeciez tajemnica

Trys - I WILL grow old disgracefully
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-15 19:14:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-15 19:47:46

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

..."Byli sobie Dziad i Baba bardzo starzy oboje...."

AgataW.

kuchnie swiata - cd.
gołąbki po parysku;
Śliwka węgierka-coś zepsułam