mus z truskawek- w czym zamrazac?

1. Data: 2005-06-21 17:20:22

Temat: mus z truskawek- w czym zamrazac?
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce porobic troche zapasow truskawkowych na zime. I padlo na mus z samych
truskawek. Fajne to to bo pozniej do wielu rzeczy sie nadaje, a miejsca
zajmuje stanowczo mniej niz same truskawki. Tylko mam problem w czym to
zamrazac? Narazie zuzylam wszystkie kubeczki plastikowe (szuk 4)... myslalam
o opakowaniach po jogurcie (malych) ale nie mam zadnego zapasu, a kupowanie
specjalnie jogurtow byloby chyba dziwne. Moze woreczki do lodu? A potem taka
kulke truskawek wycisnac na lody??? Tylko ze mus jest gesty i chyba szpryca
trzeba by go do tych woreczkow pakowac
Moze macie jakis pomysl jak rozsadnie upchac truskaweczki do zamrazarki???
A moze taki mus do sloikow? Nadałby sie???

Pozdrawiam
Agnieszka

ps. Jak jeszcze przetwarzacie truskawki? Bo mi tylko dzemik do glowy
przychodzi...

2. Data: 2005-06-21 19:58:23

Temat: Re: mus z truskawek- w czym zamrazac?
Od: p...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka
>
> ps. Jak jeszcze przetwarzacie truskawki? Bo mi tylko dzemik do glowy

Ja kupuje w hurtowni opakowań jednorazowe plastikowe pojemniki z wieczkiem.
Worek 100szt pół litrowych pojemnikow kosztuje 30zł. Zazwyczaj kupuje taki
worek na połowe z mamą lub siostrą. 50szt mi w zupełności wystarcza na musy
wszelkiego rodzaju. W zeszłym roku próbowałam kupowac pojemniki wielokrotnego
użytku ale to za drogo a poza tym po opróżnieniu robi się niepotrzebny skład w
domu.

pozdrawiam
pusiak

3. Data: 2005-06-21 20:16:29

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:d99iib$1r2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka
>
> ps. Jak jeszcze przetwarzacie truskawki? Bo mi tylko dzemik do glowy

No właśnie dobrze jest zbierac opakowki po kefirkach jogurtach serkach
margarynach i czym tam jeszcze..

mozna je uzywac po kilka razy

Marek

4. Data: 2005-06-21 21:23:07

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):
> [...]
> Moze macie jakis pomysl jak rozsadnie upchac truskaweczki do zamrazarki???
> A moze taki mus do sloikow? Nadałby sie???

chyba troche wymyslasz, nie lepiej po prostu zamrozic cale truskawki bez
bawienia sie w jakies pojemniczki, sloiczki.
poczym odmrazasz sobie i robisz na swiezo mus..

-

5. Data: 2005-06-21 21:30:34

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka napisał:
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka
>
> ps. Jak jeszcze przetwarzacie truskawki? Bo mi tylko dzemik do glowy

no jak moga byc kubki po jogurtach...to moze takie kubki jednorazowe,
plastikowe kupowane za grosze w marketach. z serii zastaw plastikowych...
ja tak mroze a na wierzch daje te folie przezroczysta i jest goodi.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

6. Data: 2005-06-21 21:42:45

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> chyba troche wymyslasz, nie lepiej po prostu zamrozic cale truskawki bez
> bawienia sie w jakies pojemniczki, sloiczki.
> poczym odmrazasz sobie i robisz na swiezo mus..

Ale takie zajmuja o wiele wiecej miejsca. A ja zamrazarke mam w lodowce. Co
prawda duuuuuza (5 szuflad), ale chcialabym tam zmiescic jak najwiecej:-)
Pozatym takie rozmrozone truskawki nie wygladaja najefektywniej i sporo z
nimi babrania sie...

Pozdrawiam
Agnieszka:-)

7. Data: 2005-06-22 05:57:26

Od: "madziek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze macie jakis pomysl jak rozsadnie upchac truskaweczki do zamrazarki???
> A moze taki mus do sloikow? Nadałby sie???

hej

ja mrożę w pojemniczkach do badania moczu :) - są tanie ( ok. 1 zł), małe
(ok. 120ml), z zakrętką (są też z nakładaną pokrywką, ale wg mnie sa gorsze
do otwierania po zamrożeniu)- do kupienia w każedej aptece

pozdr. magda

8. Data: 2005-06-22 07:52:53

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zamrażam w szklankach po nutelli
mam ich tonę więc wyściełam najpierw woreczkiem foliowym
wlewam mus, zamrażam, wyjmuje zamrożony mus ze szklanki
zajmuje mało miejsca i pojemnośc ma to wiadomą więc wiem ile mam rozmrozić
żeby starczyło na cała rodzinkę
pozdrawiam
ula/warszawa

9. Data: 2005-06-22 07:56:10

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

madziek napisał(a):

> ja mrożę w pojemniczkach do badania moczu :) - są tanie ( ok. 1 zł),
> małe (ok. 120ml), z zakrętką (są też z nakładaną pokrywką, ale wg mnie
> sa gorsze do otwierania po zamrożeniu)- do kupienia w każedej aptece

To właśnie miałam zaproponować :). Z tym, że u nas są po 50 groszy.
Dziewczyny na pl.soc.dzieci mrożą w tym zupki dla niemowląt, stąd ten
patent.
--
Ania

10. Data: 2005-06-22 10:12:19

Od: "Aśka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze macie jakis pomysl jak rozsadnie upchac truskaweczki do zamrazarki???
A moze taki mus do sloikow? Nadałby sie???

A ja uzywam takich plastikowych kubeczków jednorazowych. Nie są drogie, w
razie pilnej potrzeby zasmakowania musu można kubeczek zdemontować i
wyrzucić. Ogólnie jestem z nich zadowolona.

Pozdrawiam - Aśka

gdzie ekspress Delonghi EC650?
melon
Z kuchni meksykańskiej