Re: mus z truskawek- w czym zamrazac?

From: p...@b...pl
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: mus z truskawek- w czym zamrazac?
Date: 21 Jun 2005 21:58:23 +0200

> Chce porobic troche zapasow truskawkowych na zime. I padlo na mus z samych
> truskawek. Fajne to to bo pozniej do wielu rzeczy sie nadaje, a miejsca
> zajmuje stanowczo mniej niz same truskawki. Tylko mam problem w czym to
> zamrazac? Narazie zuzylam wszystkie kubeczki plastikowe (szuk 4)... myslalam
> o opakowaniach po jogurcie (malych) ale nie mam zadnego zapasu, a kupowanie
> specjalnie jogurtow byloby chyba dziwne. Moze woreczki do lodu? A potem taka
> kulke truskawek wycisnac na lody??? Tylko ze mus jest gesty i chyba szpryca
> trzeba by go do tych woreczkow pakowac
> [...]

Ja kupuje w hurtowni opakowań jednorazowe plastikowe pojemniki z wieczkiem.
Worek 100szt pół litrowych pojemnikow kosztuje 30zł. Zazwyczaj kupuje taki
worek na połowe z mamą lub siostrą. 50szt mi w zupełności wystarcza na musy
wszelkiego rodzaju. W zeszłym roku próbowałam kupowac pojemniki wielokrotnego
użytku ale to za drogo a poza tym po opróżnieniu robi się niepotrzebny skład w
domu.

pozdrawiam
pusiak