myślałam, ze jestem uzależniona od kosmetyków...

1. Data: 2005-05-30 21:10:05

Temat: myślałam, ze jestem uzależniona od kosmetyków...
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przekonałam się, ze inni mają jeszcze gorzej.

W czerwcowym numerze Shape'a przeczytałam artykulik "Wystarczy 5 minut" (he
he), gdzie anonimowa autorka zaleca używanie osobnych mazideł na:
1. biust
2. Biodra, uda.
3. Brzuch, pośladki.
4. Ramiona
5. Łydki i stopy.

Wszystko poparte przykładami z oferty rynkowej.

Zadziwiona Nika
--
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

1. Data: 2005-05-30 21:17:56

Temat: Re: myślałam, ze jestem uzależniona od kosmetyków...
Od: duszołap <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nika napisał:
> Ale przekonałam się, ze inni mają jeszcze gorzej.

Gorzej w sensie?

> W czerwcowym numerze Shape'a przeczytałam artykulik "Wystarczy 5 minut"
> (he he), gdzie anonimowa autorka zaleca używanie osobnych mazideł na:
> 1. biust

Krem ujedrniający do biustu.

> 2. Biodra, uda.

Krem antycellulitowy.

> 3. Brzuch, pośladki.

Na brzuch body-butter, u mnie pośladki podlegają pod punkt 2.

> 4. Ramiona

Body butter.

> 5. Łydki i stopy.

Łydki -- krem opóźniający odrastanie włosów po depilacji. Stopy -- krem
przeciwko poceniu się.

> Wszystko poparte przykładami z oferty rynkowej.

Nie bardzo rozumiem, co Cię tak zdziwiło.

--dusz.

1. Data: 2005-05-31 05:42:49

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 4. Ramiona
> 5. Łydki i stopy.
>
> Wszystko poparte przykładami z oferty rynkowej.
Ja sobie odpuściłam, bo gdybym to wszystko chciała aplikować na siebie to
bym chyba pół życia w łazience spędziła. Poza tym nie mam jakiś strasznych
problemów z ciałem - balsam wystarczy. :)

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-05-31 06:51:54

Od: domi <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap wrote:

> Krem antycellulitowy.

> Na brzuch body-butter, u mnie pośladki podlegają pod punkt 2.
Ramiona
> Body butter.

> Łydki -- krem opóźniający odrastanie włosów po depilacji. Stopy -- krem
> przeciwko poceniu się.

Powiedz mi tylko, czy Ty stosujesz te wszystkie specyfiki jedocześnie?
tzn masz na sobie te wszystkie zapachy i konsystencje? Ile w takim razie
czasu na to potrzebujesz?
Mnie na standardowy zestaw (demakijaż+ prysznic +balsam, od czasu do
czasu maseczka)potrzeba ok 20 min i wydaje mi się, że to sporo...

Haha kiedys czytałam na jakimś forum, że jedna dziewczyna ma 22 balsamy
do ciała... to jest dopiero uzależnienie. Musi też mieć sporą łazienkę :)
podrawljaju
domi

1. Data: 2005-05-31 08:57:58

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-05-30, Nika <n...@a...pl> wrote:
> Ale przekonałam się, ze inni mają jeszcze gorzej.

Dlaczego gorzej?
Ja tez uzywam roznych kosmetykow na rozne czesci ciala.

> W czerwcowym numerze Shape'a przeczytałam artykulik "Wystarczy 5 minut" (he
> he), gdzie anonimowa autorka zaleca używanie osobnych mazideł na:

ja uzywam:

> 1. biust

oliwka

> 2. Biodra,

oliwka

> uda.

U mnie uda podpadają pod kategorię "reszta ciała" ;)
i używam balsamu do ciała.

> 3. Brzuch, pośladki.

oliwka

> 4. Ramiona

balsam do ciałą

> 5. Łydki i stopy.

łydki - balsam do ciała, stopy krem do stóp.
Na dokładkę jeszcze kremuję ręce - kreme do rąk i twarz kreme do twarzy.

Wszystko razem (czyli to cale kremowanie roznymi rzeczami w roznych
miejscach) zajmuje mi ok. 4-5 minut. Prawdę Ci powiem, ze nigdy nie
mierzyłam czasu - ale dziś to zrobię :)
Tak " na oko" będzie to z 5 minut.
--
Marynatka

1. Data: 2005-05-31 11:00:55

Od: duszołap <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik domi napisał:

(...)

> Powiedz mi tylko, czy Ty stosujesz te wszystkie specyfiki jedocześnie?

Mhm. :) To jest *Rytuał* przez duże er. I przyznam, że jak po wieczornej
kąpieli i wtarciu w siebie tego wszystkiego maszeruję sobie w jedwabnym
szlafroczku do łóżka, taka mięciutka i pachnąca, to czuję się bardzo
luksusowo. No co jak co, ale tej drobnej przyjemnostki sobie nie odmówię
-- życie nas nie pieści, pieśćmy się sami. ;)

> tzn masz na sobie te wszystkie zapachy i konsystencje? Ile w takim razie
> czasu na to potrzebujesz?

5-10 minut rano, w końcu jestem człowiekiem, nie słoniem, nie mam tej
skóry aż tak dużo. Wieczorem dłużej, bo nigdzie mi się nie spieszy, więc
mogę sobie dokładnie powcierać, pomasować tu i ówdzie, przejechać po
udach wałkiem... Jakoś nie kojarzy mi się to z torturą (no, może ten
kolczasty wałek do ud... ;) )

> Mnie na standardowy zestaw (demakijaż+ prysznic +balsam, od czasu do
> czasu maseczka)potrzeba ok 20 min i wydaje mi się, że to sporo...

Maseczki załatwiam hurtem -- znaczy się biorę coś do czytania, włażę do
wanny, maseczka na włosy, maseczka na twarz, od wielkiego dzwonu
maseczka na biust. A jeśli wieczorem nie mam czasu albo mi się
zwyczajnie nie chce, to na twarz biorę maseczkę bez zmywania.

> Haha kiedys czytałam na jakimś forum, że jedna dziewczyna ma 22 balsamy
> do ciała... to jest dopiero uzależnienie. Musi też mieć sporą łazienkę :)

Kurcze, ja mam z 5 a i tak jestem na siebie zła, bo żaden nawet do
połowy nie zużyty. Ale co ja poradzę, że jak w sklepie coś nowego
wącham, to nie mogę się powstrzymać, i zdrowemu rozsądkowi, który mówi
'po co ci kolejny balsam, przecież masz jeszcze kilka prawie pełnych'
każę milczeć?

--dusz.

1. Data: 2005-05-31 11:25:47

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości
ow.pl...

> [...]

> łydki - balsam do ciała, stopy krem do stóp.
> Na dokładkę jeszcze kremuję ręce - kreme do rąk i twarz kreme do twarzy.

tzn to sa 3 rodzaje oliwek i 3 rodzaje balsamow do ciala??
bo jesli nie, to poza kremem do stop do wymienionych czesci ciala uzywasz 2
specyfikow a nie 5 roznych (co chyba autorka postu miala na mysli)

--
pzdr
marta

1. Data: 2005-05-31 11:35:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/30/2005 11:10 PM,Użytkownik Nika usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> 4. Ramiona
> 5. Łydki i stopy.
>
> Wszystko poparte przykładami z oferty rynkowej.

Jedno jest pewne: u mnie 5 minut to czas niemożliwy do osiągnięcia.
Musiałabym wynaleźć jakąś specjalną technikę streszczania się przy
aplikacji mazideł. Sprawę z przyczyn czasowych a i finansowych
ograniczyłam do:
1) kremu do twarzy, który nakładam też na szyję (a często gęsto też pod
oczy)
2) balsamu do ciała, którym smaruję ogólnie pojętą resztę.
3) kremu do nóg/stóp - a to z konieczności, nogi mi bowiem tak puchną i
bolą, że jest to ciężkie do zniesienia (urok tworzących się żylaków,
ekhm, ekhm). To musi być coś chłodzącego, bo balsam sprawy nie załatwia.

Balsam wyszczuplający czy coś w ten deseń odrzucam z czystego lenistwa
(a jeszcze jakby nie daj Boże miał mu towarzyszyć masaż, bo byłby
ciężkowchłanialny), bo lubię mieć jeden specyfik do całego ciała i jeśli
wyszczuplające nałożę na zadek, to OK, ale na biust mój wielce skromny
się to to już nie nadaje :>
Poza tym ja bardzo sobie cenię sen i już teraz spędzam w łazience
minimum 20 minut (nie licząc makijażu, bo to drugie 20), co uważam za
stratę cennego czasu, który można by spożytkować na coś innego. I rośnie
mój podziw dla mojego małżonka, który potrafi się _bardzo_dokładnie_
umyć, wypachnić i zajmuje mu to całe 7 minut. :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-31 12:36:20

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> napisał(a):

> Stopy -- krem przeciwko poceniu się.

a masz jakis skuteczny? bo wlasnie stwierdzilam, ze przy
30 stopniach plywam w sandalach :(

> Nie bardzo rozumiem, co Cię tak zdziwiło.

a mnie zdziwilo co innego - czy o takiej porze roku jak
teraz to nie jest jednak za duzo? ja do smarowania
calego ciala uciekam sie glownie zima, gdy suche powietrze i
nawilzanie jest wyraznie potrzebne. latem smaruje sie
wybiorczo.

-- kasica

1. Data: 2005-05-31 12:36:25

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ale przekonałam się, ze inni mają jeszcze gorzej.

:-)) . Krem na dzien, krem na noc, krem pod oczy, oliwka do ciala, krem do
stop, krem na celulit.
Okazjonalnie maseczki(twarz, wlosy) i balsam brazujacy.
I naprawde czasem mysle, ze jestem uzalezniona od kosmetykow i ze to
przesada.
Magda

ślub.
Włosy na nogach / skracanie