na 95% to pimpuś :))

691. Data: 2010-06-01 22:09:31

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Pimpek od 8 lat sobie spokojnie żyję i uprawiam hobby pod tytułem
> Usenet. Nie mam się czego wstydzić, bo nie kłamię. Twoją postawą się
> powinni zająć specjaliści.
> Nie bierz tego do siebie, to nic osobistego, bardzo Cię lubię misiu, ale
> spierdalaj.
>
> Paulinka

Szkoda, że jesteś taki młotek i do tego niekulturalny.
Ja w przedszkolu byłem kapitanem drużyny piłkarskiej
i grałem w miejskim klubie w piłkę nożną w tzw. 'trampkarzach',
a nie ryczałem z powodu tremy w jakimś przedstawieniu.
Oby specjaliści nie musieli się kiedyś zająć kimś ci bliższym,
choć mam bardzo duże obawy.
Piotrek

692. Data: 2010-06-01 22:11:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy nowy Piotr pisze:

> [...]
> a nie ryczałem z powodu tremy w jakimś przedstawieniu.
> Oby specjaliści nie musieli się kiedyś zająć kimś ci bliższym,

Nie masz dzieci na szczęście, więc genu permanentnego kłamstwa potomstwu
nie sprzedasz. Moje mają się dobrze.

--

Paulinka

693. Data: 2010-06-01 22:11:58

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-01 22:50, Paulinka wrote:
> Jak to mówią tonący brzytwy się chwyta. Ostra ta brzytwa.

Z tego co widzę po pobieżnym zczytaniu wątku to sporo osób powycierało
sobie moim nazwiskiem gęby, kojarząc mój profile z radosną "tfurczością"
niejakiego Piotra vel Pimpusia vel coś tam jeszcze.

Zadziwiające jest dla mnie to, że to skojarzenie nastąpiło po
"uwiarygodniającym" poście Przemysława Dębskiego który podał dwa
prawdziwe fakty (mój post na pss oraz głosowanie podczas reorganizacji
pp) i *ZERO* choćby przesłanek kojarzących te fakty z postami
Piotra/Pimpusia.

Ale przyznam też, że zczytanie tego wątku było dla mnie dostatecznie
dużym doświadczeniem i nie analizowałem pozostałych postów Przemysława
Dębskiego zwanego też Fszechmogacym.

Oczywiście nawet nie będe próbował dementować, że on to nie ja bo po
prostu szkoda mi na to czasu.

Ale mam nadzieję, że zasiałem w Was ziarno niepokoju.

W każdym razie życzę wszystkim niczym niezakłóconego samozadowolenia
podczas jutrzejszego spoglądania w lustro.

Ja tu jeszcze wrócę ;-)

Piotrek

694. Data: 2010-06-01 22:15:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> Ja tu jeszcze wrócę ;-)

Zajmij się podatkami, jakby co to służę pomocą.

--

Paulinka

695. Data: 2010-06-01 22:16:15

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Nie masz dzieci na szczęście, więc genu permanentnego kłamstwa potomstwu
> nie sprzedasz. Moje mają się dobrze.

Ok, skoro tak twierdzisz. Nie mam zamiaru używać aż tak
personalnych argumentów, choć mam tutaj bardzo różne zdanie.
Szkoda, że nie masz jakiejś rozsądnej koleżanki, która
przedstawiłaby ci autorytatywnie inny możliwy punk widzenia.
Z mojej strony to już EOT.

696. Data: 2010-06-01 22:16:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Jun 2010 00:11:58 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
>
> W każdym razie życzę wszystkim niczym niezakłóconego samozadowolenia
> podczas jutrzejszego spoglądania w lustro.

A ja nie :-)

697. Data: 2010-06-01 22:20:00

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Zajmij się podatkami, jakby co to służę pomocą.

Jesteś naprawdę wyjątkowo tępym młotkiem,
bo to mógł być przecież naprawdę fajny gość.
Bardzo zniesmaczyły mnie twoje uprzedzenia i idę spać,
póki jakoś mam szansę uniknąć jeszcze przez ciebie koszmarów.
Piotrek

698. Data: 2010-06-01 22:20:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy nowy Piotr pisze:

> [...]
> Szkoda, że nie masz jakiejś rozsądnej koleżanki, która
> przedstawiłaby ci autorytatywnie inny możliwy punk widzenia.

Bezdzietnych, smutnych, bogatych koleżanek mam na pęczki. Szkoda mi ich,
że mi coś przyszło, bo chciałam, a one walczą. I mam nadzieję, że te
maluchy w ich życiu się pojawią.

--

Paulinka

699. Data: 2010-06-01 22:21:45

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-01 23:27, Lepszy nowy Piotr wrote:
> Chcesz odebrać tym ludziom nadzieję, której tak kurczowo
> uczepili się, że ja to ty? :-))
> O ile to ty, ponieważ Piotr Kalamajski jest chyba z W-wy,
> a nie z Krakowa.

Tak, z Warszawy (choć nie z Łominek jako pokazuje GeoIP - generalnie to
mają burdel w swoich bazach):

79.189.250.138 PL Poland 78 Mazowieckie Lomianki 52.3500
20.9000 Polish Telecom Polish Telecom

Aaa! I nie gadam sam ze sobą za pośrednictwem usenetu.

> Ja tam wierzyć w nic nikomu nie bronię, każdy może mnie uważać
> za kogo tylko zechce, ale determinacja z jaką na serio potraktowali tu
> prawie wszyscy jawny i oczywisty żart PD jest trochę przerażająca.
^^^^^^^^^^^^^^

Fajnie się tub bawicie dziewczyny i chłopaki! Jestem pod wrażeniem.
Czy jutro będziecie może kogoś palili na (wirtualnym) stosie?

> Dokonałem naprawdę sporo i naprawdę ciekawych obserwacji na grupie,
> jednak owa łatwość z jaką przypisano mi tutaj moją tożsamość
> raczej definitywnie zdyskredytowała tych najbardziej w nią wierzących
> jako osoby na tyle inteligentne, że zdatne do jakiejś dyskusji.
> Zresztą i tak większość uprzednio już siedziała u mnie w kfie
> z uwagi na ich walory umysłu.
> Piotrek
>
> BTW fotka jest zajebista i powiem ci kolego (o ile jest twoja)
> że spodobała się naprawdę fajnym dziewczynom z moich znajomych :-))

Jest moja, ale ale to jeszcze z czasów jak byłem piękny i młody (teraz
jestem już tylko piękny).

Piotrek

700. Data: 2010-06-01 22:26:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy nowy Piotr pisze:

> Jesteś naprawdę wyjątkowo tępym młotkiem,
> bo to mógł być przecież naprawdę fajny gość.
> Bardzo zniesmaczyły mnie twoje uprzedzenia i idę spać,
> póki jakoś mam szansę uniknąć jeszcze przez ciebie koszmarów.

Uzgodnij z kolegą, który pierwszy rano korzysta z łazienki.

--

Paulinka

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...