na agreście ma pleśń

1. Data: 2003-05-26 19:19:25

Temat: na agreście ma pleśń
Od: "talaxon" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze wszystkim grupowiczom

mam takie pytanie do bardziej wtajemniczonych

na agreście mam pleśń i co z tym zrobić ?

wywalić drzewka czy leczyć ?

dodam tylko że rok temu też była, ciekawe że jest na tych samych

miedzian kiepsko się spisał

pozdrawiam kwaśno
talaxon

2. Data: 2003-05-26 19:30:27

Temat: Re: na agreście ma pleśń
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:batpds$pqd$2@atlantis.news.tpi.pl talaxon
<t...@w...pl> napisał(a):

> na agreście mam pleśń i co z tym zrobić ?
> wywalić drzewka czy leczyć ?

Hejka. Przy Twoim stanie wiedzy o chorobach agrestu - zdecydowanie
wywalić. To bardzo trudna do zwalczenia choroba. Kup i posadź odmianę
agrestu odporną na amerykańskiego mączniaka agrestu.

> miedzian kiepsko się spisał

Nie miał prawa zadziałać. :-(
Pozdrawiam bezpośrednio Ja...cki

3. Data: 2003-05-27 14:24:53

Od: "Kamas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To bardzo trudna do zwalczenia choroba. Kup i posadź odmianę
> agrestu odporną na amerykańskiego mączniaka agrestu.

Eee tam, amerykański mączniak agrestu jest bardzo powszechny i wcale
nie taki trudny do zwalczenia, choć zaczynać trzeba gdy tylko pokażą
asie pierwsze listki. Pierwsza sprawa to cięcie, tak by krzak nie był
zbyt gęsty, no ale to później, teraz opryski, polecam "Dithane",
profilaktycznie co dwa tygodnie z przerwą na okres dojrzewania owoców.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński

4. Data: 2003-05-27 19:23:47

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bavsfs$iva$1@news.onet.pl Kamas
<m...@o...pl>napisał(a):

> Eee tam, amerykański mączniak agrestu jest bardzo powszechny
> i wcale nie taki trudny do zwalczenia
>
> polecam "Dithane",

Hejka. Lepiej Marusławie zajrzyj do programu ochrony roślin
sadowniczych. :-)
Pozdrawiam trudno Ja...cki

kret
Mój ogród na serwerku - proszę o rady