Mój ogród na serwerku - proszę o rady

1. Data: 2003-05-26 17:57:48

Temat: Mój ogród na serwerku - proszę o rady
Od: Unii mówimy: NIE <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie porobiłem fotek i proszę o rady, jak zacząć prace w ogrodzie.
Najbardziej interesuje mnie ogród z tyłu i te dwa paski z boku, bo z przodu,
to przyszłej mojej kobiety.
www.ogrodidom.prv.pl
Co mam zrobić z tą ziemią z tyłu na której nic nie rośnie?
wreszcie będę sadził winorośl. Chcę przy ścianie garażu i ogrodzeniu
posadzić około 20 sadzonek różnych odmian, Chcę też trochę porzeczek,
agrestu i innych podobnych takich jadalnych oczywiście.
Chciałbym tam taki gąszcz zrobić, ale nie wiem, czy nie lepiej zostawiś w
środku placyku na altankę deczko.
Jacek

Jacek
GG 2998829

2. Data: 2003-05-27 07:35:02

Temat: Re: Mój ogród na serwerku - proszę o rady
Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z rad to jednak proponowałbym trochę mniej bijący po oczach nick-name. Tu
ludzie się relaksują, o roślinkach rozmawiają, cieszą się jak coś im
wyrośnie... do uprawiania propagandy <<za i przeciw>> jest wystarczająco
dużo innych miejsc...

Pozdrawiam ogrodowo
Janek

3. Data: 2003-05-27 08:18:50

Od: Unii mówimy: NIE <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem kilka nicków, np: Morderca z Siedlec, Agent 0700, ale zmieniam
tożsamość jak kameleon, bo mam co raz to nowy pomysł na nicka. Wiem, że to
troszkę upierdliwe, ale cóż.
Pozdrawiam
Jacek Placek na oleju

4. Data: 2003-05-27 10:08:42

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Unii mówimy: NIE" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Miałem kilka nicków, np: Morderca z Siedlec, Agent 0700, ale zmieniam
> tożsamość jak kameleon, bo mam co raz to nowy pomysł na nicka. Wiem, że to
> troszkę upierdliwe, ale cóż.

jak wiesz, że DLA INNYCH to upierdliwe, ale to lekceważysz to cóż.... porad
także szukaj sobie GDZIE INDZIEJ..
I mów za siebie - tak przy okazji.
Tym razem już bez pozdrowień
Burak z Burakowa