Uprawa leszczyny

1. Data: 2003-05-26 12:31:54

Temat: Uprawa leszczyny
Od: " Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od kilku lat mam na działce kilkanaście krzewów leszczyn, które bardzo
marnie owocują. Nie wiem jak się powinno nawozić i przycinać leszczyny a w
internecie niestety brak jakichkolwiek informacji.
Czy ktoś z was jest w posiadaniu broszury lub książki nt. uprawy leszczyny?
Najlepiej gdyby ta osoba miała również skaner :-))

Pozdrawiam
Paweł D.
gg 2077981

2. Data: 2003-05-26 12:53:02

Temat: Re: Uprawa leszczyny
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bat1vl$dds$1@nemesis.news.tpi.pl Pawel

> Czy ktoś z was jest w posiadaniu broszury lub książki nt. uprawy
> leszczyny? Najlepiej gdyby ta osoba miała również skaner :-))

Hejka. A zdolności telepatyczne nie wystarczą? ;-)
Pozdrawiam bezpośrednio Ja...cki

3. Data: 2003-05-26 13:03:25

Od: " Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:bat1vl$dds$1@nemesis.news.tpi.pl Pawel

> Hejka. A zdolności telepatyczne nie wystarczą? ;-)
> Pozdrawiam bezpośrednio Ja...cki

No raczej nie wystarczą, bo i czemu miałyby wystarczyć?

4. Data: 2003-05-26 13:05:35

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-05-26 13:14:50

Od: " Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedź!
A kiedy leszczyna kwitnie?
Co z nawożeniem? Ja mam ziemię ilastą i w sobotę lekko podsypałem krzewy
wapnem i agrofoską. Nie wiem czy dobrze ale postanowiłem przetestować - może
coś pomoże.

Pzdr
Paweł

6. Data: 2003-05-26 13:39:38

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-05-26 17:23:47

Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Mam trzy leszczyny w formie drzewek. Wszystkie miały zwisające "robale".
Czyli nie da rady, same samce?
Pozdrawiam. Jacek Biernacki.

8. Data: 2003-05-26 17:57:32

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JB" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w
wiadomości

Kiedy miały te robale?

9. Data: 2003-05-26 18:05:59

Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy miały te robale?

Całą zimę. Wiosną opadły.
Pozdrawiam. Jacek Biernacki.

10. Data: 2003-05-26 18:20:49

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekamy na porady fachowców w kwestii zapylania, nawożenia i uprawy
leszczyn.

Pozdrawiam
Paweł D.
gg 2077981