problem z trawa

1. Data: 2003-05-26 09:25:42

Temat: problem z trawa
Od: "petresku" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem na maly ogrodek okolo 30 metrow w rolce.
Po polozeniu szybko sie ukorzenila i urosla. Niestety byl okres deszczow i
nie kosilem mokrej chcialem poczekac az wyschnie. Kiedy kosielm i tak byla
mokra i okazalo sie ze po dwoch dniach (byla podlewana codziennie) wypalila
sie miejscowo ... teraz zgrabilem te wypalone miejsca miejsca (wyglada
zalosnie) .... co robic dalej ??
Chcialem namienic ze przed polozeniem ziemia byla skopana i podlana ....
niestety nie ubita tylko zagrabiona.
CO TERAZ ROBIC z tak zalosnym trawnikiem ????
Prosze o pomoc.

Piotr

2. Data: 2003-05-26 09:44:13

Temat: Re: problem z trawa
Od: Piotr Płyś <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie u mnie - mam miejsca gdzie trawa z rolkii jest wypalona,
rosna tam pojedyncze zdzbla trawy, kosze regularnie, placki suchego sa
w zacienionych miejscach.

Nasiac tam nowej trawy, nawiezc i podlac po prostu? Ta darn (sucha)
jest tam dosyc zbita... Kurcze, a u szwagra jest taka ladna trawka...

Pozdro - Ptys

On Mon, 26 May 2003 11:25:42 +0200, "petresku"

3. Data: 2003-05-26 10:11:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:basmhj$3m3$1@news.polbox.pl petresku

> [...]
> wypalila sie miejscowo
> CO TERAZ ROBIC z tak zalosnym trawnikiem ????

Hejka. Podejrzewam, że powodem powstania suchych (wypalonych) miejsc
było niedokładne dociśnięcie rulonu trawy do podłoża. Powstały poduszki
powietrzne w miejscach gdzie trawa nie przylegała do podłoża. Mogło to też
być związane z osiadaniem nieugniecionej ziemi.
Teraz należy starannie wyciąć ostrym nożem (z zapasem) płaty wypalonego
trawnika, dokupić rolkę o powierzchni usuniętej trawy i dokładnie ułożyć
nową trawę, podsypując uprzednio cienką warstwę dobrej ziemi. Ugnieść i
podlać.
Pozdrawiam upalnie Ja...cki

4. Data: 2003-05-26 14:32:57

Od: Piotr Płyś <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>trawnika, dokupić rolkę o powierzchni usuniętej trawy i dokładnie ułożyć
>nową trawę, podsypując uprzednio cienką warstwę dobrej ziemi. Ugnieść i

Kurcze, prorok - faktycznie w tym miejscu ziemia mi osiada, chlopaki
od trawnika nie udeptaly jej porzadnie, mozliwe, ze sie robi taki
pecherz pod spodem... Chce do domu - musze to sprawdzic TERAZ!!! :)

Dzieki - Ptysio

5. Data: 2003-05-26 14:42:41

Od: Piotr Płyś <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

od trawnika nie udeptaly jej porzadnie, mozliwe, ze sie robi taki
pecherz pod spodem... Chce do domu - musze to sprawdzic TERAZ!!! :)

Rododendron
Czy na studnie jest potrzebna zgoda?
Drewutnia, szopa
białe małe robalki